Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Història (2001) |
Assignatures |
HISTÒRIA ANTIGA D'ESPANYA |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2009_10 |
Assignatura | HISTÒRIA ANTIGA D'ESPANYA | Codi | 12083206 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | ||||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4.5 | 1.5 | Optativa | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Conèixer els continguts específics sobre la Història Antiga d'Espanya | A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A9 |
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B13 B26 |
C1 C2 C5 |
Conèixer cronològicament el desenvolupament polític, econòmic i social dels pobles preromans de la Península Ibèrica | A1 A2 A3 A4 A6 A7 A9 |
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B10 B13 B15 |
C1 C2 C5 |
Conèixer el desenvolupament del fenomen romanitzador a la Península Ibèrica | A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A9 |
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B10 B13 B15 B25 |
C1 C2 C5 |
Conèixer l'ús dels diferents instruments d'anàlisis històric: fonts escrites, numismàtica i arqueologia | A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A9 |
B2 B3 B4 B6 B7 B8 B13 B22 |
C1 C2 C5 |
Dominar els mecanismes per a poder desenvolupar un treball d'investigació relacionat amb la temàtica de l'assignatura | A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 |
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B13 B14 B15 B16 B17 B20 B22 B24 |
C1 C2 C5 |
Dominar els mecanismes per a poder desenvolupar un treball d'investigació relacionat amb la temàtica de l'assignatura | A1 A2 A6 A7 A9 |
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B10 B13 B14 B17 B20 B22 B24 B25 B26 B27 |
C1 C2 C5 |