Infermeria (2002) |
Assignatures |
LEGISLACIÓ I ÈTICA PROFESSIONAL |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2009_10 |
Assignatura | LEGISLACIÓ I ÈTICA PROFESSIONAL | Codi | 18031020 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Troncal | Primer | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Presentació de l’assignatura i de la metodologia que s’emprarà en la mateixa així com l’avaluació. |
Sessió Magistral | Ensenyança expositiva: Distingeixo dues maneres de fer, les classes magistrals, en les quals l’aprenentatge es du a terme a l’aula, envers l’exposició oral d’un tema pel professor i les classes expositives- interactives on a més de la lliçó magistral hi ha la participació de l’alumne, introduint la relació comunicativa entre el professor i alumne. |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària | Mètodes de casos: Al voltant d’exemples de situacions en referència a un fet o a una persona. Es reconstrueix una seqüència de decisions o activitats amb la finalitat de que l’alumne reaccioni davant d’ella com si l’estigués vivint realment. |
Treballs | L'alumne ha de dissenyar un projecte d'investigació relacionat amb l'assignatura |
Seminaris | Dirigits als alumnes on es fa una exposició breu d’un tema en concret, o s’aporta material per estimular la discussió i l’anàlisi , on l’alumne ha de arribar a unes conclusions envers a les qüestions plantejades. |