|
A2 |
Dissenyar, planificar i avaluar processos d'ensenyament i aprenentatge, tant individualment com en col•laboració amb altres docents i professionals del centre. |
|
A4 |
Dissenyar i regular espais d'aprenentatge en contextos de diversitat i que atenguin a la igualtat de gènere, a l'equitat i al respecte als drets humans que conformin els valors de la formació ciutadana. |
|
A6 |
Conèixer l'organització dels col•legis d'educació primària i la diversitat d'accions que comprèn el seu funcionament. Desenvolupar les funcions de tutoria i d'orientació amb els estudiants i les seves famílies, atenent les singulars necessitats educatives dels estudiants. Assumir que l'exercici de la funció docent ha d'anar perfeccionant-se i adaptant-se als canvis científics, pedagògics i socials al llarg de la vida. |
|
A8 |
Mantenir una relació crítica i autònoma respecte dels sabers, els valors i les institucions socials públiques i privades. |
|
A10 |
Reflexionar sobre les pràctiques d'aula per innovar i millorar la labor docent. Adquirir hàbits i destreses per a l'aprenentatge autònom i cooperatiu i promoure’l entre els estudiants. |
|
A12 |
Comprendre la funció, les possibilitats i els límits de l'educació a la societat actual i les competències fonamentals que afecten als col•legis d'educació primària i als seus professionals. Conèixer models de millora de la qualitat amb aplicació als centres educatius. |
Tipo B
|
Código |
Competencias Transversales |
|
B1 |
Aprender a aprender |
|
B2 |
Resoldre problemes complexos de forma efectiva en el camp de l'educació primària. |
|
B3 |
Aplicar pensamiento crítico, lógico y creativo, demostrando dotes de innovación |
|
B4 |
Trabajar de forma autónoma con responsabilidad e iniciativa |
|
B5 |
Trabajar en equipo de forma colaborativa y responsabilidad compartida |
|
B6 |
Comunicar información, ideas, problemas y soluciones de manera clara y efectiva en público o ámbito técnico concreto |
|
B7 |
Sensibilización en temas medioambientales |
|
B8 |
Gestionar projectes tècnics o professionals complexos. |
Tipo C
|
Código |
Competencias Nucleares |
|
C1 |
Dominar en un nivel intermedio una lengua extranjera, preferentemente el inglés. |
|
C2 |
Utilizar de manera avanzada las tecnologías de la información y la comunicación. |
|
C3 |
Gestionar la información y el conocimiento. |
|
C4 |
Expresarse correctamente de manera oral y escrita en una de las dos lenguas oficiales de la URV. |
|
C5 |
Comprometerse con la ética y la responsabilidad social como ciudadano y como profesional. |
|
C6 |
Definir y desarrollar el proyecto académico y profesional que se plantea en la universidad. |