Tipo A
|
Código |
Competencias Específicas |
|
A1 |
Marc normatiu regulador de les relacions laborals: redacció de contractes i pròrrogues; nòmines; cartes d'acomiadament; expedients disciplinaris; notificacions de trasllats, canvis de funcions i modificacions de condicions de treball; càlcul de quitances; preparació d'expedients de regulació d'ocupació. |
|
A2 |
Marc normatiu regulador de la Seguretat Social i de la protecció social complementària: cotització, pensions contributives, pensions no contributives, plans i fons de pensions, altes i baixes, incapacitat temporal i permanent, etc. |
|
A3 |
Organització i direcció de recursos humans: selecció de personal, classificació professional, funcions, estratègies, etc. |
|
A4 |
Sociologia del Treball, Estadística i Tècniques d'Investigació Social: capacitat per a desxifrar dades i indicadors socioeconòmics relatius al mercat de treball |
|
A5 |
Psicologia del Treball, selecció de personal i tècniques de negociació i resolució de conflictes |
|
A6 |
Capacitat per a dirigir equips de treball i per a aplicar decisions en matèria de recursos humans |
|
A7 |
Salut laboral i prevenció de riscos laborals: identificació i avaluació de riscos, formació preventiva, organització i direcció de serveis de prevenció, auditories de prevenció |
|
A8 |
Teoria i sistemes de relacions laborals: aplicació de mètodes i estratègies de recursos humans (cercles de qualitat, grups de discussió, incentius, objectius, torns de treball) |
|
A9 |
Assessorament a treballadors, sindicats i empreses |
|
A10 |
Polítiques sociolaborals: disseny i estudi de llocs de treball, presa de decisions en matèria organitzativa del personal (horaris, calendari laboral, jorandes, mètodes de treball) |
|
A11 |
Auditoria sociolaboral |
|
A12 |
Representació i negociació en els diferents àmbits extrajudicials de les relacions laborals |
|
A13 |
Representació i defensa de treballadors i empresaris davant els jutjats del social i la Inspecció de Treball |
|
A14 |
Gestió tributària: IRPF i IVA |
|
A15 |
Gestió de tràmits administratius: permisos d'obertura, llicències d'activitat, obertura de centres de treball, avís previ d'inici d'obres, etc. |
Tipo B
|
Código |
Competencias Transversales |
|
B1 |
Aprender a aprender |
|
B2 |
Resoldre problemes de forma efectiva i prendre decisions |
|
B3 |
Aplicar pensament crític, lògic i creatiu |
|
B4 |
Treballar de forma autònoma amb iniciativa |
|
B5 |
Treballar de forma col·laborativa |
|
B6 |
Comprometre-se amb l’ètica i la responsabilitat social com a ciutadà i com a professional |
|
B7 |
Comunicar-se de manera efectiva i amb asertivitat a l'entorn laboral i com a ciutadà |
|
B8 |
Sensibilizació pels temes vinculats al medi ambient |
|
B9 |
Motivació per la qualitat en el treball |
|
B10 |
Capacitat de lideratge de grups de treball |
|
B11 |
Capacitat analítica i de síntesi |
|
B12 |
Capacitat d'organització i planificació |
|
B13 |
Capacitat de gestió de documentació i informació |
Tipo C
|
Código |
Competencias Nucleares |
|
C1 |
Dominar l’expressió i la comprensió d'un idioma estranger |
|
C2 |
Utilitzar com a usuari les eines bàsiques en TIC |
|
C3 |
Desenvolupar la vida personal i professional tenint una perspectiva àmplia i global del món |
|
C4 |
Moure’s amb facilitat per l’espai europeu i per la resta del món |
|
C5 |
Expressar-se correctament (tant de forma oral com escrita) a la llengua pròpia |