|
A2 |
Identificar i anticipar problemes econòmics rellevants en relació amb l'assignació de recursos en general, tant en l'àmbit privat com en el públic |
|
A4 |
Avaluar conseqüències de diferents alternatives d'acció i seleccionar les millors, donats els objectius |
|
A6 |
Redactar projectes de gestió econòmica a nivell internacional, nacional o regional |
|
A8 |
Identificar les fonts d'informació econòmica rellevant i el seu contingut |
|
A10 |
Derivar de les dades, informació rellevant impossible de reconèixer per no professionals |
Tipo B
|
Código |
Competencias Transversales |
|
B1 |
Aprender a aprender |
|
B2 |
Resoldre problemes de forma efectiva |
|
B3 |
Aplicar pensament crític, lògic i creatiu |
|
B4 |
Treballar de forma autònoma amb iniciativa |
|
B5 |
Treballar de forma col·laborativa |
|
B6 |
Comprometres amb l’ètica i la responsabilitat social com a ciutadà i com a professional |
|
B7 |
Comunicar-se de manera efectiva i amb asertivitat a l'entorn laboral i com a ciutadà |
|
B8 |
Sensibilització amb els temes mediambientals. |
Tipo C
|
Código |
Competencias Nucleares |
|
C1 |
Dominar l’expressió i la comprensió d'un idioma estranger |
|
C2 |
Utilitzar com a usuari les eines bàsiques en TIC |
|
C3 |
Desenvolupar la vida personal i professional tenint una perspectiva àmplia i global del món |
|
C4 |
Moure’s amb facilitat per l’espai europeu i per la resta del món |
|
C5 |
Expressar-se correctament (tant de forma oral com escrita) a la llengua pròpia |