Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau d'Educació Social (2009) |
Assignatures |
HABILITATS COMUNICATIVES |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2010_11 |
Assignatura | HABILITATS COMUNICATIVES | Codi | 11224004 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
12 | Formació bàsica | Primer | Anual |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Activitats encaminades a prendre contacte i a recollir informació dels alumnes i presentació de l’assignatura. Recerca d’informació en diferents articles i fonts bibliogràfiques. Observació i anàlisi de diferents elements. |
Sessió Magistral | Exposició dels continguts de l'assignatura. |
Debats | Activitat on dos o més grups defensen unes postures contràries sobre un tema determinat. |
Presentacions / exposicions | Exposició oral per part dels alumnes d'un tema concret o d'un treball (prèvia presentació escrita). |
Fòrums de discussió | Activitat, a través de les TIC, on es debaten temes d'actualitat relacionats amb l'àmbit acadèmic i/o professional. |
Pràctiques a través de TIC | Aplicar, a nivell pràctic, la teoria d'un àmbit de coneixement en un context determinat. Exercicis pràctics a través de les TIC de manera autònoma. |
Supòsits pràctics/ estudi de casos | Plantejament d’una situació (real o simulada) en la que ha de treballar l’estudiant per donar una solució argumentada al tema, resoldre una sèrie de preguntes concretes o realitzar una reflexió global. |
Treballs | Treballs realitzat perl'alumnat utilitzant la metodologia activa del "Treball per projectes". |