2010_11
Guía docente 
Facultad de Ciencias de la Educación y Psicología
A A 
castellano 
 
Formación de Profesionales de la Formación (2007)
 Asignaturas
  EVALUACIÓN PARA LA MEJORA DE LA FORMACIÓN II
   Competencias
Tipo A Código Competencias Específicas
  Profesionalizador
  AP3 Elaborar projectes d’investigació sobre formació, en totes les seves fases, disseny, desenvolupament i avaluació, d’acord als àmbits d’estudi
  AP4 Dominar les tècniques, instruments i procediments d’anàlisi adequats als objectius d’investigació previstos.
  AP5 Conèixer els models d’avaluació de la formació així com els seus elements i el domini d’instruments i recursos per a l’avaluació.
  AP8 Ser capaços d’introduir innovacions tant en la planificació com en el procés, tenint com a referent el comportament del grup diana en el moment interactiu.
Tipo B Código Competencias Transversales
  Profesionalizador
  BP2 Treballar autònomament amb iniciativa
  BP6 Actuar amb un esperit crític i responsable
  BP7 Considerar l’ètica i la integritat intel•lectual com a valors essencials a la pràctica professional
  BP8 Autoestima professional. Comprendre el valor del propi coneixement i del seu impacte a la societat/comunitat
  BP10 Treballar en equip i gestionar equips
  BP12 Aprender a aprender.
  BP14 Promoure una actitud orientada a la motivació per la qualitat
  BP16 Ús de les eines específiques de TIC per al desenvolupament professional derivat del curs de postgrau.
Tipo C Código Competencias Nucleares
  Comun
  Profesionalizador
  CP2 Ús de les eines específiques de TIC per al desenvolupament professional derivat del curs de postgrau.
  CP3 Desenvolupament d’una perspectiva global del món en l’àrea específica on s’ubica el postgrau
  CP4 Desenvolupament d’habilitats informacionals