Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química |
català |
Enginyeria Química (1993) |
Assignatures |
QUÍMICA ORGÀNICA |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2010_11 |
Assignatura | QUÍMICA ORGÀNICA | Codi | 20011003 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4.5 | 1.5 | Troncal | Segon | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Conèixer l’estructura dels compostos orgànics amb especial èmfasi en els grups funcionals. | B1 B2 B3 B8 B10 B14 B15 |
||
Adquirir coneixements sobre la relació estructura/propietats físiques de les substàncies orgàniques. | B1 B2 B3 B8 B10 B14 B15 |
||
Predir les propietats físiques en base a la seva estructura. | B1 B2 B3 B8 B10 B14 B15 |
||
Conèixer el concepte d’estereoisomeria i les seves implicacions. | B1 B2 B3 B8 B10 B14 B15 |
||
Aplicar les regles estudiades a la determinació de la configuració absoluta. | B1 B2 B3 B8 B10 B14 B15 |
||
Adquirir coneixements sobre la relació entre estructura i propietats àcid-base de compostos orgànics en base a la seva estructura. | B1 B2 B3 B8 B10 B14 B15 |
||
Predir les propietats àcid-base de compostos orgànics en base a la seva estructura. | B1 B2 B3 B8 B10 B14 B15 |
||
Aplicar els coneixements de cinètica i termodinàmica a les reaccions orgàniques. | A4 |
B1 B2 B3 B8 B10 B14 B15 |
|
Conèixer la reactivitat dels compostos orgànics. | A4 |
B1 B2 B3 B8 B10 B14 B15 |
|
Aplicar els coneixements de reactivitat adquirits a la transformació entre grups funcionals. | A4 |
B1 B2 B3 B8 B10 B14 B15 |
|
Donar resposta als problemes de reactivitat orgànica que es presentin. | A4 |
B1 B2 B3 B8 B10 B14 B15 B16 B17 |