|
A2 |
Dissenyar, planificar i avaluar processos d'ensenyament i aprenentatge, tant individualment com en col•laboració amb altres docents i professionals del centre. |
|
A4 |
Dissenyar i regular espais d'aprenentatge en contextos de diversitat i que atenguin a la igualtat de gènere, a l'equitat i al respecte als drets humans que conformin els valors de la formació ciutadana. |
|
A6 |
Conèixer l'organització dels col•legis d'educació primària i la diversitat d'accions que comprèn el seu funcionament. Desenvolupar les funcions de tutoria i d'orientació amb els estudiants i les seves famílies, atenent les singulars necessitats educatives dels estudiants. Assumir que l'exercici de la funció docent ha d'anar perfeccionant-se i adaptant-se als canvis científics, pedagògics i socials al llarg de la vida. |
|
A8 |
Mantenir una relació crítica i autònoma respecte dels sabers, els valors i les institucions socials públiques i privades. |
|
A10 |
Reflexionar sobre les pràctiques d'aula per innovar i millorar la labor docent. Adquirir hàbits i destreses per a l'aprenentatge autònom i cooperatiu i promoure’l entre els estudiants. |
|
A12 |
Comprendre la funció, les possibilitats i els límits de l'educació a la societat actual i les competències fonamentals que afecten als col•legis d'educació primària i als seus professionals. Conèixer models de millora de la qualitat amb aplicació als centres educatius. |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals |
|
B1 |
Aprendre a aprendre. |
|
B2 |
Resoldre problemes complexos de forma efectiva en el camp de l'educació primària. |
|
B3 |
Aplicar el pensament crític, lògic i creatiu, demostrant capacitat d’innovació. |
|
B4 |
Treballar de forma autònoma amb responsabilitat i iniciativa. |
|
B5 |
Treballar en equip de forma cooperativa i responsabilitat compartida. |
|
B6 |
Comunicar informació, idees, problemes i solucions de manera clara i efectiva en públic o en àmbits tècnics concrets. |
|
B7 |
Tenir sensibilització en temes mediambientals. |
|
B8 |
Gestionar projectes tècnics o professionals complexos. |
|
B9 |
B9. Tenir capacitat d'anàlisi i síntesi. |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
|
C1 |
Dominar en un nivell intermedi una llengua estrangera, preferentment l’anglès. |
|
C2 |
Utilitzar de manera avançada les tecnologies de la informació i la comunicació. |
|
C3 |
Gestionar la informació i el coneixement. |
|
C4 |
Expressar-se correctament de manera oral i escrita en una de les dues llengües oficials de la URV. |
|
C5 |
Comprometre’s amb l'ètica i la responsabilitat social com a ciutadà/ana i com a professional. |
|
C6 |
Definir i desenvolupar el projecte acadèmic i professional. |