Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau d'Anglès (2009) |
Assignatures |
INTRODUCCIÓ A LA CULTURA DELS PAÏSOS DE PARLA ANGLESA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | INTRODUCCIÓ A LA CULTURA DELS PAÏSOS DE PARLA ANGLESA | Codi | 12274123 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Tercer | Primer |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A12 |
Adquireix una visió general dels factors socioculturals més importants de les cultures dels països de parla anglesa Comprèn i aprecia les singularitats culturals de cada àrea geogràfica | |
A15 |
Reconeix els procediments que faciliten la construcció de les diverses identitats culturals | |
A22 |
Adquireix una visió general dels factors socioculturals més importants de les cultures dels països de parla anglesa Adquireix els coneixements clau que permetin entendre les evolucions històriques dels diversos països de parla anglesa Comprèn i aprecia les singularitats culturals de cada àrea geogràfica | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1 |
Fa preguntes intel·ligents que qüestionen el que ha après i mostra iniciativa en la cerca d’ informació | |
B2 |
Segueix un mètode lògic per identificar les causes d'un problema i no quedar-se amb els símptomes Transfereix l'aprenentatge de casos i exercicis de l'aula a situacions reals d'altres àmbits | |
B3 |
Reflexiona sobre les noves formes de fer les coses | |
B4 |
Gestiona i organitza el treball i el temps d’ acord amb la planificació donada Fa el treball previst d’acord amb els criteris de qualitat donats Presenta resultats d’ allò que s’espera en el temps previst | |
B5 |
Té en compte els punts de vista dels demés i retroalimenta de forma constructiva | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |