Grau de Medicina (2009) |
Assignatures |
FISIOLOGIA DEL CONTROL I CREIXEMENT |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | FISIOLOGIA DEL CONTROL I CREIXEMENT | Codi | 14204108 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
8 | Obligatòria | Segon | Segon |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A2 |
Explorar el camp visual Explorar els parells cranials Explorar un nistagme Explorar la força i el to musculars Valorar la marxa Identificar el signe de Romberg Explorar els reflexos osteo-tendinosos Explorar els reflexes del nadó Explorar la sensibilitat tàctil, dolorosa i vibratòria Explorar el cerebel | |
A4 |
Analitzar tota la informació disponible | |
A11 |
Interpretar el resultats | |
A42 |
Conèixer i descriure les funcions normals dels diversos sistemes i aparells de l’organisme, en els diversos nivells d’organització (des de l’organisme intacte fins als nivells cel•lular, subcel•lular i molecular) Conèixer els mecanismes homeostàtics i de regulació dels diversos sistemes i aparells Conèixer les bases teòriques i l’aplicació dels diversos mètodes d’exploració funcional del sistemes i dels aparells. | |
A43 |
Ha de conèixer con afecten en l’estructura i la funció normal els diferents estats de la vida: fetus, neonats, infants, adolescència, adults, vellesa i mort. | |
A45 |
Conèixer les causes de les malalties més freqüents i prevalents del nostre entorn | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B6 |
Valorar la informació i el seu ús | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C4 |
Produeix un text oral ben estructurat, clar i eficaç Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric |