Grau de Treball Social (2009) |
Assignatures |
TREBALL DE FI DE GRAU |
Pla específic d'actuació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | TREBALL DE FI DE GRAU | Codi | 15224301 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Treball fi de grau | Quart | Segon |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Sessió de presentació de l'assignatura: objectius, activitats a desenvolupar, organització de l'assignatura, avaluació i temporalització de les activitats. |
Selecció del treball de fi de grau | El professor tutor haurà de determinar amb l'alumne el tema concret del treball. |
Relació amb el tutor del treball de fi de grau | - El seguiment del desenvolupament de l’activitat de cada estudiant es farà de forma individual en sessions de tutoria entre l’alumne i el professor-tutor. - L’estudiant ha de sol•licitar al seu tutor/a del Treball de Fi de Grau les sessions de tutoria d’acord a l’horari d’atenció de cada professor/a i, sempre, amb cita prèvia. - Les principals funcions del professor-tutor són l’orientació, el seguiment i la supervisió de la realització del treball. - El tipus d’article, la temàtica i la vinculació amb el treball fet en d’altres assignatures serà acordat entre l’estudiant i el tutor. - L’orientació bibliogràfica, la revisió dels textos presentats per l’estudiant, l’orientació en la recerca de revistes a publicar, entre d’altres, són qüestions a abordar en les sessions de tutoria. - Correspon al tutor junt amb l’alumne valorar quan l’article està a punt de ser defensat davant del tribunal. El tutor/a ha de signar, donant el vist-i-plau, el document de sol·licitud de defensa del treball fi de grau que presenta l'alumnes. |
Treballs | L’estudiant ha de lliurar un informe final on hi consti: a) La motivació de la que deriva el contingut abordat en l’article i la seva vinculació o no amb el treball realitzat en altres assignatures del Grau. b) L’article. Tots els articles han de tenir la següent estructura: - Títol. Ha de descriure el contingut de forma clara i precisa; ha de permetre al lector identificar el tema fàcilment; ha d’incloure els descriptors amb els que es vol que l’article sigui catalogat i classificat. - Autor. Persona que redacta i assumeix la responsabilitat del contingut de l’article. - Resum. Ha d’identificar el contingut bàsic de l’article i determinar la rellevància del seu contingut. En anglès i en castellà o català. 150 paraules. - Paraules claus (5). Paraules que de forma general descriuen els aspectes rellevants de l’article (temàtica, sector, perspectiva d’anàlisi, mètode., ...).En anglès i en castellà o català. - Text de l’article. L’estructuració i organització de la informació s’ha d’adequar al tipus d’article. - Bibliografia. Es seguiran les normes de publicació fixades pels editors de la revista que l’estudiant ha escollit a la seva publicació. c) La presentació i la justificació de la revista a la que opta presentar l’article per a la seva publicació. |
Seminaris | El Seminari Fi de Grau es realitzarà en diferents sessions repartides al llarg de tot el quadrimestre amb tot el grup d’estudiants matriculats a l’assignatura. El contingut a abordar s’estructura en tres blocs: Bloc 1. La redacció d’un article de divulgació científica. Bloc 2. La recerca de revistes. Bloc 3. La defensa davant tribunal |