Grau d'Infermeria (Campus Terres de l'Ebre) (2009) |
Assignatures |
RELACIÓ TERAPÈUTICA I COMUNICACIÓ EN LA INFERMERIA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | RELACIÓ TERAPÈUTICA I COMUNICACIÓ EN LA INFERMERIA | Codi | 18214006 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Formació bàsica | Segon | Primer |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A21 |
Afavorir la dinàmica grupal. Distingir els diferents components de la comunicació Reconèixer els diferents estils de comunicació. Practicar habilitats assertives per al desenvolupament del rol professional. | |
A22 |
Analitzar els processos cognitius i la seva relació amb les emocions que provoquen els individus. Identificar les diferents emocions. Identificar els conceptes bàsics de la intel·ligència emocional i aplicar-los per a regular les emocions. | |
A23 |
Desenvolupar les habilitats bàsiques per a establir la relació terapèutica. Conèixer els elements bàsics de l'entrevista clínica. Desenvolupar habilitats comunicatives que afavoreixin la relació terapèutica. | |
A24 |
Valorar la importància dels registres i practicar la seva realització. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B2 |
Reflexionar sobre la importància de desenvolupar les tècniques cognitives-conductals en la pràctica professional. Aplicar les tècniques cognitives conductals per a resoldre situacions complexes en la vida personal i/o professional. | |
B6 |
Adquirir habilitats per a establir converses, parlar en públic i interactuar en diferents escenaris socials. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |