TypeA
|
Code |
Competences Specific |
|
Common |
|
AC1 |
Analitzar i assessorar amb un enfocament interdisciplinari situacions de desenvolupament de les societats africanes |
|
AC2 |
Conèixer i ponderar la importància relativa dels factors socioeconòmics i culturals del desenvolupament |
|
AC3 |
Comprendre la diversitat i la unitat de les societats i cultures africanes, així com la seva evolució històrica i la seva capacitat per aplicar aquest coneixement a situacions de desenvolupament |
|
AC4 |
Comprendre les concepcions i els factors d'igualtat i desigualtat en les societats africanes (gènere, edat, rang, etnicitat, classe...) i tenir-los en compte en situacions de desenvolupament |
|
AC5 |
Conèixer i interpretar l'evolució de les formes artístiques i literàries africanes, així com els processos creatius corresponents, i integrar-los en situacions de desenvolupament |
|
AC6 |
Conèixer i interpretar l'evolució dels sistemes educatius africans i el seu potencial per al desenvolupament econòmic, social i polític, així com intervenir en la planificació de polítiques i projectes educatius que optimitzin la pluralitat cultural africana |
|
AC7 |
Conèixer i interpretar els diferents sistemes polítics africans –moderns i tradicionals–, els seus canvis, les seves interaccions i el seu paper en l'horitzó de desenvolupament, així com mitjançar entre els diferents actors polítics locals de projectes o polítiques de desenvolupament i assessorar-los |
|
AC8 |
Conèixer i interpretar l'evolució de les concepcions i pràctiques d'acció individual i col•lectiva en l'espai públic (ciutadania, associacionisme, xarxes tradicionals...), la diversitat de drets i deures que impliquen, així com mitjançar entre elles en situacions de desenvolupament concretes |
|
AC9 |
Conèixer i interpretar l'articulació internacional dels països africans i assessorar sobre aquest tema |
|
AC10 |
Conèixer i interpretar l'evolució dels condicionants de la comunicació sobre les societats africanes i la seva incidència en els processos de desenvolupament, així com potenciar-ne o atenuar-ne els efectes en benefici de situacions de desenvolupament concretes |
|
AC11 |
Conèixer i interpretar l'evolució dels diferents models econòmics de desenvolupament i cooperació al desenvolupament a l'Àfrica, la seva evolució, el balanç de la seva aplicació i els factors polítics i ecològics (locals i internacionals) que els han mediatitzat, així com incorporar aquesta visió crítica en l'assessorament, la gestió, la mediació o l’avaluació de projectes de desenvolupament concret |
|
AC12 |
Conèixer i interpretar l'evolució del paper dels factors socioculturals en el desenvolupament econòmic, amb especial atenció als que suposadament són més innovadors (com la sostenibilitat, la salut, el capital social, la patrimonialització o l'apoderament), així com incorporar aquest coneixement a l’assessorament, la gestió, la mediació o l’avaluació de projectes concrets de recerca i de cooperació per al desenvolupament |
|
AC13 |
Aplicar les tècniques pròpies de les CCSS i les humanitats al context d'investigació i cooperació per al desenvolupament africà en equips interdisciplinaris |
|
AC14 |
Aplicar els coneixements teòrics i temàtics propis de les CCSS i les humanitats al context d'investigació i cooperació per al desenvolupament africà en equips interdisciplinaris |
|
Professional |
|
AP1 |
Integrar-se en un entorn professional del desenvolupament africà i ser capaç d'assessorar sobre els factors socials implicats en les activitats de promoció del desenvolupament dutes a terme per l'empresa |
|
Research |
|
AR1 |
Integrar-se en un entorn acadèmic d'investigació i ser capaç de generar explicacions sobre casos concrets treballant en equip |
TypeB
|
Code |
Competences Transversal |
|
Common |
|
BC1 |
Learning to learn |
|
BC2 |
Effective solutions to complex problems |
|
BC3 |
Critical, logical and creative thinking, and an ability to innovate |
|
BC4 |
Autonomy, responsibility and initiative |
|
BC5 |
Teamwork, collaboration and sharing of responsibility |
|
BC6 |
Clear and effective communication of information, ideas, problems and solutions in public or a specific technical field |
|
BC7 |
Sensitivity to environmental issues |
|
BC8 |
Management of complex technical or professional projects |
TypeC
|
Code |
Competences Nuclear |
|
Common |
|
CC1 |
Have an intermediate mastery of a foreign language, preferably English |
|
CC2 |
Be advanced users of the information and communication technologies |
|
CC3 |
Be able to manage information and knowledge |
|
CC4 |
Be able to express themselves correctly both orally and in writing in one of the two official languages of the URV |
|
CC5 |
Having commintment with ethics and social responsibility as a citizen and a professional (Citizenship) |
|
CC6 |
Be able to define and develop their academic and professional project |