Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Mestre Especialitat en Educació Infantil (1997) (Campus Terres de l'Ebre) |
Assignatures |
PRACTICUM I |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2012_13 |
Assignatura | PRACTICUM I | Codi | 11181014 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 0 | 4.5 | Troncal | Segon | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
- Observar l'organització, planificació, gestió i intervenció que es porta a terme en la institució educativa visitada | A1 |
B1 B3 B4 B5 B6 B7 B9 B10 B21 |
C3 |
- Obtenir un coneixement proper de la realitat educativa i els professionals que en formen part (prestant una especial atenció a la figura del docent). | A1 |
B1 B3 B4 B5 B6 B7 B9 B10 |
C3 |
- Prendre contacte real amb la professió. | A1 |
B1 B3 B4 B5 B6 B7 B9 B10 |
C3 |
- Contrastar la teoria amb la pràctica | A1 |
B1 B3 B4 B5 B6 B7 B9 B10 |
C3 |
- Fonamentar i crear actituds personals adients pel futur desenvolupament de la docència | A1 |
B1 B3 B4 B5 B6 B7 B9 B10 |
C3 |
- Observar com s’organitza un centre educatiu. | A1 |
B1 B3 B4 B5 B6 B7 B9 B10 |
C3 |
- Percebre com s’ensenya i com s’apliquen diferents models, estratègies i sistemes d’ensenyança. | A1 |
B1 B3 B4 B5 B6 B7 B9 B10 |
C3 |