Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau de Psicologia (2009) |
Assignatures |
PSICOLOGIA DE L'EDUCACIÓ II |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2012_13 |
Assignatura | PSICOLOGIA DE L'EDUCACIÓ II | Codi | 11204118 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Tercer | Únic segon quad. |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica | |
Coll, C.; Palacios, J. y Marchesi, A. , Desarrollo psicológico y educación 2. Psicología de la educación escolar., Alianza (2ª edición), 2001 |
|
Complementària | |
Cubero, Rosario (2005) Perspectivas constructivistas. Barcelona: Grao Coll, C. y otros (1993). El constructivismo en el aula. Barcelona: Graó. Mayer. R. E. (2004). Psicología de la Educación. Enseñar para un aprendizaje significativo. Volumen II. Madrid: Prentice-Hall. Mercier, N. (1997). La construcción guiada del conocimiento. Barcelona: Paidos. Pozo, J. I. (1996). Aprendices y maestros. Madrid. Alianza. Mauri, T.; Valls, E. y Gómez, E. (1992). Els continguts escolars. El tractament en el currículum. Barcelona: Graó/ICE de la U. Barcelona.
REVISTES Infancia y aprendizaje Cuadernos de pedagogía Cultura y educación Aula de Innovación Educativa |