Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau de Psicologia (2009) |
Assignatures |
PSICOLOGIA DE LA SALUT |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2012_13 |
Assignatura | PSICOLOGIA DE LA SALUT | Codi | 11204265 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | Únic segon quad. |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A2 |
Descriure i mediar variables psicológiques ( personalitat, intel·ligència, aptituds,..), processos cognitius, emocionals, psicobiològics i conductuals. | |
A5 |
Mesurar variables psicològiques, processos cognitius, emocionals, psicobiològics i conductuals. | |
A6 |
Diagnosticar i intervenir en el camp específic de la Psicologia Clínica. Realitzar cerques d'informació utilitzant les fonts documentals pròpies de la Psicologia | |
A7 |
Ser capaç de presentar de forma efectiva ( oral i escrita) els resultats d'un investigació Diagnosticar i intervenir en el camp específic de la Psicologia Clínica. | |
A8 |
Planificar i executar les intervencions adequades, avaluant i analitzant els resultats i l’eficàcia de les pròpies actuacions, en l’àmbit de la Psicologia Clínica. Ser capaç de presentar de forma efectiva (oral i escrita) els resultats d'una investigació. Saber organitzar i seleccionar la informació pertinent. Seleccionar i administrar les tècniques d'avaluació, diagnòstics i intervenció psicològica propis de la Psicologia Clínica. | |
A10 |
Analitzar i interpretar dades qualitatives i quantitatives. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1 |
Té una visió de conjunt de les diferents teories o metodologies d’una assignatura | |
B4 |
Fa el treball previst d’acord amb els criteris de qualitat donats Presenta resultats d’ allò que s’espera en el temps previst | |
B5 |
Col·labora en la definició, organització i distribució de les tasques del grup Porta a terme la seva aportació individual en el temps previst i amb els recursos disponibles. | |
B6 |
En les seves presentacions utilitza medis de suport Sap respondre a les preguntes que se li formulen El llenguatge no verbal es apropiat al discurs verbal Fa presentacions interessants i convincents Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il·lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes,... | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C1 |
Extreu el sentit general dels textos que contenen informació no rutinària dins d'un àmbit conegut | |
C3 |
Avalua críticament la informació i les seves fonts i la incorpora a la pròpia base de coneixements i al seu sistema de valors | |
C4 |
Produeix un text oral gramaticalment correcte Produeix un text oral ben estructurat, clar i eficaç Produeix un text oral adequat a la situació comunicativa Produeix un text escrit gramaticalment correcte Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa |