Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau d'Educació Infantil (Seu Baix Penedès) (2009) |
Assignatures |
ORGANITZACIÓ DE L'ESPAI ESCOLAR, MATERIALS I HABILITATS DOCENTS |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2012_13 |
Assignatura | ORGANITZACIÓ DE L'ESPAI ESCOLAR, MATERIALS I HABILITATS DOCENTS | Codi | 11274006 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
12 | Formació bàsica | Segon | Únic anual |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica |
Antón Rosera, M., Planificar l'etapa 0-6. Compromiso de sus agentes y práctica cotidiana, 2009, Graó Bassedas, Eulàlia, Aprendre i ensenyar a l'educació infantil, 1999, Graó Beltran, Mercè, La secuencia formativa, fases de desarrollo i de síntesis, 2006, Graó Cano, E., Com millorar les competències dels docents. Guia per a l'autoavaluació i el desenvolupament de les competències del professorat., 2005, Graó Departament d'Educació, Decret del segon cicle d’educació Infantil. , 2008, Departament d'Educació Departament d'Educació, Decret del primer cicle d'Educació Infantil, 2010, Departament d'Educació Departament d'Educació, Instruccions d'inici de curs per a l'organització i funcionament dels centres d'infantil i primària públics, 2010, Departament d'Educació Departament d'Educació, Instruccions d'inici de curs per a l'organització i funcionament de les llars d'infants del Departament d'Educació., 2010, Departament d'Educació Diez, Mª del Carme, Mi escuela sabe a naranja. Estar y ser en la escuela de educación infantil., 2008, Graó Associació de mestres de Rosa Sensat., L'educació de 0 a 6 anys avui., , Temes d'Infància , Escuelas infantiles de Reggio Emilia. La inteligencia se construye usándola. , 2005, Morata Benlloch, M., Com fer una escola de tots i per a tots , 2002, Associació de mestres de Rosa Sensat Gather, Mónica, La organización del trabajo escolar. Una oportunidad para repensar la escuela. , 2010, Graó Geís, M.A., Dirigir la escuela 0-3, 2006, Graó Goldschmied, E., Educar a l'infant a l'escola bressol, 1998, Associació de mestres de Rosa Sensat Loughlin, C.E., El ambiente de aprendizaje. Diseño y organización. , 2002, Morata Morgado, I., Emocions i intel·ligència social. Una aliança entre els sentiments i la raó, 2006, Mina Quinto, B., Los talleres en educación infantil, espacios de crecimiento., 2005, Graó |
Complementària |
Antunez, S., Claves para la organización de centros escolares :Hacia una gestión participativa y autónoma. , 2006, Horsori Brown, B., Desaprernder la discriminación en educación infantil, 2009, Morata De la Herran, A., Didáctica general, 2008, Mc Graw Hill Escamilla, A., Las competencias básicas :Claves y propuestas para su desarrollo en los centros. , 2008, Graó Escamilla, A., Las competencias en la programación de aula :Infantil y primaria (3-12 años). , 2009, Graó Escamilla, A., La LOE :Perspectiva pedagógica e histórica : Glosario de términos esenciales. , 2006, Graó gairin, J., Organización de centros educativos: aspectos básicos., 1996, Praxis Garcia López, J., Les competències bàsiques, un nou concepte educatiu?, 2009, Serveis pedagògics González, Mª T,, Organización y gestión de Centros Escolares: Dimensiones y procesos. , 2003, Pearson-Prentice Hall Palou, Sílvia, Sentir y crecer. El crecimiento emocional en la infancia., 2004, Graó Sanchez, Marta, La escuela infantil: Observatorio privilegiado de las desigualdades., 2007, Graó Zabala, Antoni, La pràctica educativa, 1994, Graó |
|