Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau de Periodisme (2009) |
Assignatures |
GÈNERES INFORMATIUS EN MITJANS ESCRITS I AUDIOVISUALS |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2012_13 |
Assignatura | GÈNERES INFORMATIUS EN MITJANS ESCRITS I AUDIOVISUALS | Codi | 12244112 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
9 | Obligatòria | Tercer | Anual |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A4 |
Coneix la teoria i la pràctica de l'organització en gèneres dels textos periodístics en premsa, ràdio, televisió i Internet | |
A7 |
Comprèn l’estructura, les dinàmiques i les rutines de producció d’una redacció d’informatius | |
A11 |
Coneix i sap aplicar el concepte de notícia i de noticiabilitat, i dominar les tècniques bàsiques de producció de notícies per a premsa, ràdio, televisió i internet Desenvolupa les habilitats socials necessàries per al treball en equip que té lloc en les redaccions de mitjans escrits, audiovisuals i interactius | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B2 |
Identifica el que és un problema i pren la decisió d’afrontar-lo Segueix un mètode lògic per identificar les causes d’un problema i no quedar-se amb els símptomes | |
B4 |
Analitza les seves limitacions i possibilitats per desenvolupar la seva tasca/treball | |
B5 |
Accepta i compleix les normes del grup Contribueix a l'establiment i aplicació dels processos de treball en equip | |
B11 |
Té capacitat innovadora, emprenedora i d'adaptació a noves situacions | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C4 |
Produeix un text oral gramaticalment correcte Produeix un text oral ben estructurat, clar i eficaç Produeix un text oral adequat a la situació comunicativa Produeix un text escrit gramaticalment correcte Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa |