2012_13
Guia docent 
Facultat d'Economia i Empresa
A A 
català 
 
 
Economia (2001)
 Assignatures
  FONAMENTS DE MÀRQUETING
   Avaluació
  Descripció Pes
Proves objectives de preguntes curtes En les proves d'avaluació l'estudiant haurà de complimentar fins un màxim de 6 preguntes curtes de caràcter teòric o pràctic i/o preguntes combinables tipus test. Aquestes puntuaràn directament en la qualifiació final de l'assignatura 30 %
Proves pràctiques En les proves d'avaluació l'estudiant haurà de complimentar exercicis pràctics. Contribuiràn directament a la qualifiació final de l'assignatura. 30 %
 
Altres comentaris i segona convocatòria

L'avaluació tant en primera com en segona convocatòria consistirà en un examen amb un pes del 100% de la nota final.

1ªconvocatòria – 1r Quadrimestre: 07/01/2013 al 18/01/2013

2n Quadrimestre: 20/05/2013 al 31/05/2013

2ªconvocatòria – 1r i 2n Quadrimestre: 14/06/2013 al 28/06/2013

Consulteu el calendari d'exàmens de la guia docent.