Grau d'Infermeria (Campus Terres de l'Ebre) (2009) |
Assignatures |
SALUT PÚBLICA I EDUCACIÓ PER A LA SALUT |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2012_13 |
Assignatura | SALUT PÚBLICA I EDUCACIÓ PER A LA SALUT | Codi | 18214007 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Formació bàsica | Primer | Segon |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A2 |
Identificar els components ambientals en relació a la salut. Conèixer la història natural del procés salut-malaltia i la seva relació amb els nivells de prevenció. | |
A3 |
Conèixer els fonaments de l'educació per a la salut com instrument per a capacitar a les persones, família i comunitat per a gestionar la seva pròpia salut Conèixer els programes d'educació- promoció i prevenció al llarg del cicle vital Adquirir habilitats per a desenvolupar programes d'educació per a la salut en diferents àmbits d'actuació | |
A19 |
Conèixer i analitzar els determinants de la salut | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B7 |
Conèixer el concepte de desenvolupament sostenible Coneix les diferents aproximacions al desenvolupament sostenible i entendre les seves implicacions socials, econòmiques i ambientals, tenint en compte els posicionaments polítics i ideològics Identifica els problemes i conseqüències derivades del desenvolupament sostenible | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |