Grau d'Enologia (2009) |
Assignatures |
ANÀLISI QUÍMICA ENOLÒGICA II |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2012_13 |
Assignatura | ANÀLISI QUÍMICA ENOLÒGICA II | Codi | 19214103 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Tercer | Anual |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A2 |
Adquirir un sentit crític a la lectura de treballs relacionats amb el temari de l'assignatura Ser capaç de determinar analíticament la concentració dels compostos del vi | |
A10 |
Adquirir un sentit crític en la lectura de treballs relacionats amb el temari de l'assignatura. Ser capaç de determinar analíticament la concentració dels compostos del vi. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1 |
Fa preguntes intel·ligents que qüestionen el que ha après i mostra iniciativa en la cerca d’ informació Té una visió de conjunt de les diferents teories o metodologies d’una assignatura | |
B4 |
Presenta resultats d’allò que s’ espera en la manera adequada d’ acord amb la bibliografia donada i en el temps previst | |
B5 |
S’ interessa per la importància de l’activitat que es desenvolupa en el grup | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C2 |
Utilitza programari per a comunicació off-line: editors de textos, fulles de càlcul i presentacions digitals Utilitza programari per a comunicació on-line: eines interactives (web, moodle, blocs..), correu electrònic, fòrums, xat, vídeo-conferències, eines de treball col·laboratiu... | |
C4 |
Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric |