Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química |
català |
Grau d'Enginyeria Agroalimentària (2010) |
Assignatures |
EDAFOLOGIA I CLIMATOLOGIA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2012_13 |
Assignatura | EDAFOLOGIA I CLIMATOLOGIA | Codi | 20214011 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Formació bàsica | Segon | Segon |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1.1 |
Coneixements bàsics de geologia i morfologia del terreny i la seva aplicació en problemes relacionats amb l'enginyeria. Climatologia. Distingeix els processos geològics i geomorfològics Té nocions bàsiques de petrologia, estratigrafia, tectònica i processos superficials Identifica els diferents tipus de materials i estructures geològiques Adquireix les bases conceptuals i metodològiques de l'agrometereología Entén la interacció dels factors edafoclimáticos i agrotecnológicos sobre la qualitat de les matèries primeres vegetals, tenint en compte la conservació del sòl i el medi ambient Aplica els coneixements sobre sistemes de reg i materials utilitzats en la seva instal·lació, per al disseny agronòmic i hidràulic del mateix. | |
A1.2 |
Comprova a través de l'experimentació i treball en grup en el laboratori els fonaments teòrics explicats a l'aula. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1.1 |
Planifica la comunicació: genera idees, busca informacions, selecciona i ordena la informació, fa esquemes, determina el tipus de públic i els objectius de la comunicació,... Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il·lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes,... | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C1.4 |
Produeix un text escrit gramaticalment correcte Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa |