TipoA
|
Código |
Competencias Específicas |
|
Investigador |
|
AR1 |
Dominar els dissenys experimentals multivariants i els procediments per formular i contrastar les corresponents hipòtesis experimentals. |
|
AR2 |
Comprendre i aplicar les tècniques i les eines pròpies de la mesura dels processos psicològics bàsics, i de les tècniques de l’avaluació neuropsicològica. |
|
AR3 |
Dominar l'aplicació d'eines d’avaluació psicològica en els àmbits propis de la psicologia de les organitzacions, interpretació de resultats, i elaboració de diagnòstics. |
|
AR4 |
Conèixer en profunditat els procediments i les tècniques aplicats a la construcció i l’adaptació d’instruments d’avaluació psicològica, i en la elaboració de bancs d’items i tests psicològics adaptatius. |
|
AR5 |
Comprendre, definir i aplicar les tècniques d’avaluació neuroanatòmica i funcional del sistema nerviós, i fer-ne la interpretació de resultats. |
|
AR6 |
Dominar les bases neurobiològiques de la conducta, els processos psicològics i els trastorns mentals. |
|
AR7 |
Aplicar i implementar les eines d’avaluació quantitativa i qualitativa més habituals en els àmbits del desenvolupament psicològic, interpretació de resultats, i elaboració de diagnòstics. |
|
AR8 |
Realitzar avaluacions i diagnòstics psicològics en els àmbits propis de la disciplina. |
|
AR9 |
Adaptar i desenvolupar els tests psicològics propis de la psicologia clínica i de la salut. |
|
AR10 |
Interpretar de forma crítica els resultats experimentals. |
|
AR11 |
Adquirir un pensament crític i creatiu, amb capacitat d’indagar i d’adoptar un enfocament científic i ètic en l’àmbit de la recerca psicològica. |
|
AR12 |
Interpretar i avaluar de manera crítica la bibliografia científica, valorar-ne la procedència, situar-la dins un marc epistemològic i identificar i contrastar les seves aportacions en relació amb el coneixement disciplinari disponible. |
|
AR13 |
Comprendre les limitacions i les possibilitats de l’anàlisi científic del comportament humà, i ser capaç d’incorporar aportacions conceptuals i tècniques d’anàlisi pròpies d’altres disciplines. |
|
AR14 |
Difondre el coneixement derivat dels resultats de la recerca i les revisions teòriques: redactar informes científics i realitzar presentacions orals dels resultats de recerca segons els estàndards de la disciplina. |
|
AR15 |
Dominar l’aplicació de les eines d’avaluació i mesura en àmbits propis de la psicologia. |
TipoB
|
Código |
Competencias Transversales |
|
Investigador |
|
BR1 |
Creativitat. Desenvolupar idees i projectes originals |
|
BR2 |
Treballar autònomament amb iniciativa |
|
BR3 |
Flexibilitat. Disponibilitat per a l’adaptació en ambients canviants |
|
BR4 |
Resoldre problemes de manera efectiva |
|
BR5 |
Transferibilitat. Aplicar coneixements i habilitats en entorns nous o no familiars i en contextos multidisciplinars relatius a la seva àrea específica |
|
BR6 |
Actuar amb un esperit crític i responsable |
|
BR7 |
Considerar l’ètica i la integritat intel•lectual com a valors essencials a la pràctica professional |
|
BR8 |
Autoestima professional. Comprendre el valor del propi coneixement i del seu impacte a la societat/comunitat |
|
BR9 |
Disponibilitat a la participació compromesa en la vida social |
|
BR10 |
Lideratge |
|
BR11 |
Treballar en equip i gestionar equips |
|
BR12 |
Asertivitat. Comunicar de manera clara i sense ambigüitats tant a audiències expertes com no expertes |
|
BR13 |
Aprendre a aprendre |
|
BR14 |
Planificació i organització |
|
BR15 |
Promoure una actitud orientada a la motivació per la qualitat |
|
BR16 |
Sensibilitat pel medi ambient |
TipoC
|
Código |
Competencias Nucleares |
|
Comun |
|
CC1 |
Comprometerse con la ética y la responsabilidad social como ciudadano/na y como profesional (Ciudadanía) |
|
Investigador |
|
CR1 |
Domini de l’expressió i la comprensió del/s idioma/es estrangers per al desenvolupament professional derivat del curs del màster. |
|
CR2 |
Ús de les eines específiques de TIC per al desenvolupament professional derivat del curs de màster. |
|
CR3 |
Desenvolupament d’una perspectiva global del món en l’àrea específica on s’ubica el màster. |
|
CR4 |
Desenvolupament d’habilitats informacionals. |
|
CR5 |
Gestió del temps per al desenvolupament acadèmic i professional. |
|
CR6 |
Desarrollo de procesos de incorporación al mundo del trabajo (cuenta de otros y/o emprendeduría) (Orientación profesional) |