Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Doble titulació de Grau d'Educació Infantil i d'Educació Primària (2013) |
Assignatures |
PROCESSOS I CONTEXTOS EDUCATIUS |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2013_14 |
Assignatura | PROCESSOS I CONTEXTOS EDUCATIUS | Codi | 11904002 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
18 | Formació bàsica | Primer | Únic anual |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica |
CARREÑO, M, Teorías e instituciones contemporáneas de educación, 2000, Madrid. Sintesis COHEN, L., MANION, L., Métodos de investigación educativa, 2002, Madrid. La Muralla BOLÍVAR, A., DOMINGO, J., FERNÁNDEZ, M., La investigación biográfico-narrativa en educación, 2001, Madrid. La Muralla COOK, T.T., REICHARDT, CH.S. , Métodos cualitativos y cuantitativos en investigación evaluativa, 2000. 4a Edició, Madrid: Morata Perrenoud, P., Diez nuevas competencias para enseñar, 2006, Barcelona. Graó SÁNCHEZ HUETE, J.C., Compendio de Didàctica General, 2008, Madrid: CCS |
Complementària |
ARÀNEGA, S. , La Programació en el nou currículum: les competències bàsiques a l'educació primària., 2008, Barcelona. Rosa Sensat BELTRAN, M. y otros, La secuencia formativa: fases de desarrollo y de síntesis, 2006, Barcelona. Graó BIXIO, Cecilia, Cómo planificar y evaluar en el aula: propuestas yejemplos., 2007, Alcalá de Guadaíra: MAD DE LA TORRE, S., OLIVER, C., SEVILLA, L., Estrategias didácticas en el aula: buscando la calidad y la innovación., 2008, Madrid. UNED |