Grau de Medicina (2009) |
Assignatures |
HABILITATS DIAGNÒSTIQUES |
Competències |
DADES IDENTIFICATIVES | 2013_14 |
Assignatura | HABILITATS DIAGNÒSTIQUES | Codi | 14204148 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Obligatòria | Cinquè | Anual |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Competències Específiques |
A4 | Fer una orientació diagnòstica | |
A5 | Establiment d’un pla d’actuació | |
A6 | Registre de les troballes | |
A11 | Laboratori | |
A12 | Radiologia | |
A17 | Principis generals de la investigació del pacient | |
A18 | Proves de diagnòstic del laboratori | |
A19 | Diagnòstic per la imatge | |
A21 | Principis generals | |
A36 | Reconèixer les causes de la malaltia i les amenaces per la salut dels individus i poblacions de risc | |
A45 | Les alteracions de l’estructura i de la funció de l’organisme | |
A46 | Les causes de la malaltia i formes d’emmalaltir | |
Tipus B | Codi | Competències Transversals |
B1 | Principis generals de la bona comunicació (pròpies i del entrevistat) | |
B3 | Comunicació amb els companys i treball en equip | |
B4 | Comunicació com a educador | |
B6 | Habilitats informàtiques i accés a base de dades | |
B7 | Metodologia científica i de recerca | |
B8 | Aprenentatge de la metodologia estadística i la seva aplicació | |
B15 | Contribució al progrés de la medicina | |
B16 | Raonament clínic | |
B18 | Judici crític i capacitat de fer front a la incertitud i l’error en la presa de decisions | |
B23 | El metge com a investigador | |
B24 | El metge com a docent | |
B26 | El metge com a membre d’un equip multidisciplinar | |
B28 | Aprenentatge autònom | |
B31 | Motivació | |
Tipus C | Codi | Competències Nuclears |
C3 | Gestionar la informació i el coneixement. |