Salut Mental:Invest. en Psiquiatria, Neurotoxicol. i Psicofarmacol. (2010) |
Assignatures |
NEUROBIOLOGIA I NEUROFISIOLOGIA |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2013_14 |
Assignatura | NEUROBIOLOGIA I NEUROFISIOLOGIA | Codi | 14615201 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
4 | Optativa | Únic anual |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Compendre en profunditat el principis bàsics en que es fonamenta la neurotoxicologia i la psicofarmacologia. | AR1 |
||
Comprendre i definir els sistemes neurals i estructures implicades en la conducta normal i patològica | AR3 |
||
Compendre les diferències biològiques i psicològiques al llarg del cicle vital. | AR5 |
||
Tenir habilitats per formular hipòtesis dissenyar experiments i aplicar la metodologia estadística adequada en cada cas | AR6 |
||
Seleccionar i aplicar els dissenys d’investigació, els procediments per formular i contrastar hipòtesis i la interpretació de resultats en els estudis de neurotoxicología i/o Psicofarmacologia | AR7 |
||
Planificar, executar i explicar experiments i saber informar-se en l’ambit de la salut mental | AR11 |
||
Saber emprar la bibliografia científica | AR12 |
||
Identificar e investigar, de forma autónoma u original, problemas susceptibles de ser resueltos mediante estudios de psiquiatría geneticoambiental. | AR15 |
||
Dominar y aplicar técnicas: instrumentos para la recogida y análisis de datos cualitativos de psiquiatría. | AR17 |
||
Desarrollar habilidades para el uso de programas informáticos para la investigación cualitativa de los trastornos mentales. | AR18 |
||
Creatividad. Desarrollar ideas y proyectos originales | BR1 |
||
Flexibilitat. Disponibilitat per a l’adaptació en ambients canviants | BR3 |
||
Resoldre problemes de manera efectiva | BR4 |
||
Transferibilidad. Aplicar conocimientos y habilidades en entornos nuevos o no familiares y en contextos multidisciplinares relativos a su área específica | BR5 |
||
Actuar con un espíritu crítico y responsable | BR6 |
||
Considerar la ética y la integridad intelectual como valores esenciales en la práctica profesional | BR7 |
||
Autoestima profesional. Comprender el valor del propio conocimiento y de su impacto en la sociedad / comunidad | BR8 |
||
Liderazgo | BR10 |
||
Trabajar en equipo y gestionar equipos | BR11 |
||
Aprender a aprender | BR13 |
||
Planificación y organización | BR14 |
||
CR1 |
|||
CR2 |
|||
CR4 |