Guia docent Facultat d'Economia i Empresa |
català |
Grau d'Economia (2009) |
Assignatures |
ECONOMIA DEL MEDI AMBIENT |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2013_14 |
Assignatura | ECONOMIA DEL MEDI AMBIENT | Codi | 16224215 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | Segon |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Sap analitzar i explicar les interrelacions entre l’economia el medi ambient. | |
A3 |
Sap buscar i analitzar la informació rellevant de caràcter econòmic i medi ambiental. | |
A5 |
Analitza de manera racional el comportament dels agents econòmics, davant dels problemes relacionats amb el medi ambient i els recursos naturals. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1 |
Posa en pràctica de forma disciplinada els enfocaments, mètodes i experiències que proposa el professor Comparteix i assumeix els objectius d’ aprenentatge proposats pel professor Pregunta per aprendre i s’interessa per aclarir els seus dubtes Fa preguntes intel·ligents que qüestionen el que ha après i mostra iniciativa en la cerca d’ informació | |
B5 |
Identifica els objectius col·lectius del grup amb els seus propis Col·labora en la definició, organització i distribució de les tasques del grup Accepta i compleix les normes del grup Col·labora activament en la planificació del treball en equip, en la distribució de les tasques i terminis requerits | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C2 |
Utilitza programari per a comunicació off-line: editors de textos, fulles de càlcul i presentacions digitals Utilitza programari per a comunicació on-line: eines interactives (web, moodle, blocs..), correu electrònic, fòrums, xat, vídeo-conferències, eines de treball col·laboratiu... | |
C4 |
Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa |