Investigació en Ciències de la Infermeria (2012) |
Assignatures |
METODOLOGIA I INNOVACIÓ DOCENT |
Continguts |
DADES IDENTIFICATIVES | 2013_14 |
Assignatura | METODOLOGIA I INNOVACIÓ DOCENT | Codi | 18615202 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | Únic anual |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tema | Subtema |
La docència actual |
El rol de l’estudiant i professor actual - |
La formació | La formació basada en competències. Les competències del nou docent. o Competències del professor universitari. o Formació docent del professional d’infermeria. o Perfil del docent. o Perfil del docent virtual. |
Programació didàctica | Per què programar? • Contextualització. • Motivació i necessitats de l’alumnat. • Model didàctic. o Competències bàsiques. o Objectius. o Continguts . o Planificació: metodologies, activitats i recursos per desenvolupar-lo. o Tutoria. o Cronograma. o Avaluació. o Innovació. |
Implementació del programa | Dinàmica de grups. |
Comunicació interpersonal i docència | Introducció a la comunicació i com incideix en l’àmbit docent. Habilitats comunicatives que el docent ha de desenvolupar. |
Tecnologies de la informació i la comunicació aplicades a la docència | Reflexionar sobre el paper de les TIC en la docència Identificar i aplicar les TIC per afavorir el aprenentatge |