Educational guide School of Chemical Engineering |
english |
Chemical Engineering (2013) |
Subjects |
ADVANCED SEPARATION PROCESSES |
Learning outcomes |
IDENTIFYING DATA | 2013_14 |
Subject | ADVANCED SEPARATION PROCESSES | Code | 20695103 | |||||
Study programme |
|
Cycle | 2nd | |||||
Descriptors | Credits | Type | Year | Period | ||||
6 | Compulsory | First | Only annual |
Competences | Learning outcomes | Contents |
Planning | Methodologies | Personalized attention |
Assessment | Sources of information | Recommendations |
Type A | Code | Learning outcomes |
A1 |
Determina la tecnologia de membranes per utilitzar segons les espècies a separar Selecciona el material, estructura i configuració adequats de la membrana d'acord als compostos involucrats. | |
A2 |
Comprova a través de la simulació per ordinador els fonaments teòrics explicats a l'aula. | |
A6 |
Aplica nous conceptes d'operació i producció sostenible al disseny i operació de les operacions de separació. Tria les condicions òptimes per a la producció de la membrana relacionats amb l'aplicació final. | |
A8 |
Selecciona l'operació de separació adequada atenent a les característiques del problema. | |
A9 |
Dissenya equips d'extracció o de lixiviació Dissenya processos d'assecatge de sòlids Dissenya columnes d'adsorció, intercanvi iònic i cromatografia Dissenya equips de cristal • lització Connecta el tipus de mòdul amb l'aplicació i el material de la membrana. | |
A10 |
Estableix el rang adequat de les condicions de funcionament per a cada procés i problema de separació. Dissenya materials a utilitzar en la producció de membranes amb propietats específiques. | |
Type B | Code | Learning outcomes |
B1.1 |
Intervé de forma efectiva i transmet informació rellevant. Prepara i realitza presentacions estructurades complint amb els requisits exigits. Planifica la comunicació: genera idees, busca informacions, selecciona i ordena la informació, fa esquemes, determina el tipus de públic i els objectius de la comunicació, ... Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il • lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes, ... Utilitza estratègies per presentar i dur a terme les seves presentacions orals (ajuts audiovisuals, mirada, veu, gest, control de temps, ...). Utilitza un llenguatge apropiat a la situació. | |
Type C | Code | Learning outcomes |
C1.1 |
Express opinions on abstract or cultural topics in a limited fashion. Explain and justify briefly their opinions and projects. Understand instructions about classes or tasks assigned by the teaching staff. Understand the basic ideas of radio and television programmes. Understand routine information and articles. Understand the general meaning of texts that have non-routine information in a familiar subject area. Take notes during a class. Write letters or take notes about foreseeable, familiar matters. | |
C1.2 |
Understand basic computer hardware. Understand the operating system as a hardware manager and the software as a working tool. Use software for off-line communication: word processors, spreadsheets and digital presentations. Use software for on-line communication: interactive tools (web, moodle, blogs, etc.), e-mail, forums, chat rooms, video conferences, collaborative work tools, etc. |