Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química |
català |
Nanociència, Materials i Processos: Tecnologia Química de Frontera (2013) |
Assignatures |
NANOFABRICACIÓ I NANOPROCESSAT |
Competències |
DADES IDENTIFICATIVES | 2013_14 |
Assignatura | NANOFABRICACIÓ I NANOPROCESSAT | Codi | 20705206 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
4.5 | Optativa | Únic anual |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Competències Específiques |
A1 | A1.1. Destacar en l'estudi i coneixement de l'àmbit de recerca triat: avaluar la importància cientificotècnica, el potencial tecnològic i la viabilitat de la nanociencia, dels materials, del seu disseny, la seva preparació, propietats, processos i desenvolupaments, tècniques i aplicacions. | |
Tipus B | Codi | Competències Transversals |
B9 | B1.1. Comunicar i discutir propostes i conclusions en fòrums multilingües, especialitzats i no especialitzats, d'una manera clara i sense ambigüitats. | |
B14 | B3.1. Treballar en equip de forma col•laborativa, amb responsabilitat compartida en equips multidisciplinaris, multilingües i multiculturals. | |
B15 | B4.1. Aprendre de forma contínua. | |
B16 | B4.2. Aprendre de forma autònoma i amb iniciativa. | |
B17 | B5.1. Treballar de forma autònoma amb responsabilitat i iniciativa, en un context de recerca i innovació. | |
B18 | B5.2. Resoldre problemes complexos, en entorns nous i en contextos d'innovació i multidisciplinaris. | |
B19 | B5.3. Aplicar el pensament crític, lògic i creatiu en un context de recerca i innovació. | |
Tipus C | Codi | Competències Nuclears |
C1 | Dominar en un nivell intermedi una llengua estrangera, preferentment l’anglès. | |
C2 | Utilitzar de manera avançada les tecnologies de la informació i la comunicació. | |
C3 | Gestionar la informació i el coneixement. | |
C5 | Comprometre’s amb l'ètica i la responsabilitat social com a ciutadà/ana i com a professional. |