|
A2 |
Capacitat d'analitzar dades (resultats pràctics, estadístics, etc.) propis del camp científic. |
|
A4 |
Resolució de problemes associats a la BQ. |
|
A6 |
A partir de bibliografia científica, descriure i comentar aspectes concrets d'investigacions recents. |
|
A8 |
Apreciar la potencialitat i la velocitat dels canvis en BQ. |
|
A10 |
Solvència en la consecució de bibliografia i en l'ús de les bases de dades de genòmica, proteòmica, de productes biotecnològics, etc. |
|
A12 |
Apreciar la variablitat inherent als sistemes biològics. |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals |
|
B1 |
Aprendre a aprendre. |
|
B2 |
Resoldre problemes de forma efectiva. |
|
B3 |
Aplicar pensament crític, lògic i creatiu. |
|
B4 |
Treballar de forma autònoma amb iniciativa i responsabilitat personal. |
|
B5 |
Habilitat per a treballar en equip amb altres estudiants, com a membre de l'equip o com a líder. |
|
B6 |
Comprometre's amb l’ètica i la responsabilitat social com a ciutadà i com a professional. |
|
B7 |
Comunicar-se de manera efectiva i amb asertivitat a l'entorn laboral i com a ciutadà . |
|
B8 |
Sensibilització medioambiental. |
|
B9 |
Capacitat per prendre decisions en situacionos complexes. |
|
B10 |
Capacitat per analitzar críticament la informació. |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
|
C1 |
Dominar la comprensió d'un idioma estranger (anglès). |
|
C2 |
Utilitzar com a usuari les eines bàsiques en TIC. |
|
C3 |
Desenvolupar la vida personal i professional tenint una perspectiva àmplia i global del món. |
|
C4 |
Moure’s amb facilitat per l’espai europeu i per la resta del món. |
|
C5 |
Habilitat de comunicar de forma eficient, oralment i per escrit . |