Formación del Profesorado de ESO, Bachi., FP y Enseñanza de Idiomas (2009) |
Asignaturas |
LA DOCENCIA DE TECNOLOGÍA EN EL CONTEXTO SOCIAL |
Evaluación |
DATOS IDENTIFICATIVOS | 2014_15 |
Asignatura | LA DOCENCIA DE TECNOLOGÍA EN EL CONTEXTO SOCIAL | Código | 11605119 | |||||
Titulación |
|
Ciclo | 2º | |||||
Descriptores | Cr.totales | Tipo | Curso | Periodo | ||||
3 | Obligatoria | Primer | AN |
Competencias | Objetivos de aprendizaje | Contenidos |
Planificación | Metodologías | Atención personalizada |
Evaluación | Fuentes de información | Recomendaciones |
descripción | Peso | ||
Sesión magistral | Participació activa dels estudiants en les sessions magistrals: formulació i resposta de preguntes, aportació de crítiques constructives, grau d'atenció a les explicacions | 5% | |
Presentaciones/exposiciones | Exposicions/presentacionsl d'alguns dels treballs que es proposaran | 30% | |
Trabajos | Treballs diversos que estaran relacionades amb el quefer professional del professorat de secundària. Alguns dels treballs seran activitats que es faran durant les hores de classe. Hi haurà treballs individuals i en grup |
55% | |
Debates | Participació a l'aula ordinària o virtual en els diferents temes de discussió que es proposin. Grau d'atenció a les exposicions dels treballs dels companys. Aportacions fetes de forma presencial o virtual a les presentacions dels treballs dels companys. |
10% | |
Otros comentarios y segunda convocatoria | |||
D'acord amb la normativa vigent el professor podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats avaluatives. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiantat. Alguns dels treballs pot ser que es facin conjuntament amb les assignatures:${1}i Aprenentatge i ensenyament de la tecnologia${1}i i En l'avaluació de tots els treballs escrits un 20% de la seva nota correspondrà a la qualitat de la redacció i un altre 10% a l'ús correcte de les regles ortogràfiques. Degut al caràcter eminentment pràctic d'aquesta assignatura no hi haurà segona convocatòria.${1}i |