Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Periodisme (2004) |
Assignatures |
COMUNICACIÓ POLÍTICA |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2014_15 |
Assignatura | COMUNICACIÓ POLÍTICA | Codi | 12152201 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4.5 | 1.5 | Optativa | 2Q |
Continguts | Atenció personalitzada | Avaluació |
Fonts d'informació |
Bàsica |
McNair, B., An Introduction to Political Communication, 2011, Routledge Berrocal, S. (coord.), Comunicación política en televisión y nuevos medios, 2003, Ariel Comunicación, Canel, M.J., Comunicación política. Técnicas y estrategias para la sociedad de la información, 1999, Tecnos Mazzoleni, G., La comunicación política, 2010, Alianza Editorial Kaid, Lynda Lee , Encyclopedia of political communication , 2008, Sage Publications Kaid, Lynda Lee , Handbook of political communication research , 2004, Lawrence Erlbaum Associates Maarek, P.J.: , Markéting político y comunicación, 2009, Paidos Canel, M. J, Comunicación de las instituciones públicas, 2007, Tecnos Sampedro, V., Opinión pública y democracia deliberativa. Medios, sondeos y urnas, 2000, Istmo Laguna, A., Las claves del éxito político. ¿Por qué votan los ciudadanos?, 2010, Península Mancera, E.; Pano, A., El discurso político en twitter, 2013, Divulga! |
|
|
Complementària |
Alonso, M.; Adell, A., Marketing político 2.0. Lo que todo candidato necesita saber para ganar las elecciones, 2011, Planeta Martín, L., Márketing político, Arte y ciencia de la persuasión en democracia, 2002, Paidos Pericot, J., Capdevila, A. (eds), L'espectre del tripartit. Comuniació política i comportament electoral a les eleccions catalanes de 2006., 2009, Documenta Aira, T.; Curto, V., Rom, J. , Comunicació política i d'institucions públiques, 2009, Editorial UOC Izurieta, R.; Perina, R.; Arterton, C. , Estrategias de comunicación para gobiernos, 2002, La Crujía Ediciones Mora, J.M. (ED.), 10 ensayos de comunciación institucional, 2009, EUNSA Barranco Sáiz, Francisco Javier , Marketing político y electoral, 2010, Pirámide Mármol, I., Secretos de campaña, 2011, Laertes Heilemann, J.; Halperin, M., El juego del cambio. La trastienda de las elecciones estadounidenses, 2010, Planeta Aira, T., Els Spin doctors : com mouen els fils els assessors dels líders polítics , 2009, Columna Aira, T., Màrqueting polític : l'art de guanyar eleccions : del cartell a Youtube , 2008, Trípodos Aira, T., Los guardianes del mensaje. Asesores políticos. Un modelo alternativo a los spin doctors anglosajones, 2011, Editorial UOC Elizalde, L.H., Gestión de la comunicación pública, 2009, Bosch Madí, D., Democràcia a sang freda : les interioritats de la política catalana , 2007, Mina Thompson, John B. , El Escándalo político : poder y visibilidad en la era de los medios de comunicación, 2001, Paidós Valhondo, J.L., Sátira televisiva y democracia en España. La popularización de la información política a través de la sátira, 2001, Editorial UOC Llinares, J.; Alarcón, G., Manual del e-líder, 2011, Autoritas Ortega, F., La política mediatizada, 2011, Alianza Editorial Joseph N. Cappella, Kathleen Hall Jamieson, Spiral of cynicism : the press and the public good, 1997, Oxford University Press Aira, T., Los guardianes del mensaje. Asesores políticos. Un modelo alternativo a los spin doctors anglosajones, 2011, Editorial UOC Sintes, M., Periodistes contra polítics. La lluita pel poder enfronta governs i partits amb els mitjans de comunicació, 2011, L'Arquer |