Guia docent Facultat de Química |
català |
Grau de Química (2009) |
Assignatures |
TREBALL DE FI DE GRAU |
Resultats d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2014_15 |
Assignatura | TREBALL DE FI DE GRAU | Codi | 13204301 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
12 | Treball fi de grau | Quart | AN |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A5 |
Posar en funcionament, en un àmbit professional i de manera integrada, tota una sèrie de competències específiques, transversals i nuclears Realitzar una activitat tutelada en empreses e institucions en relació als objectius professionals de la institució/empresa d'acollida Desenvolupar l'esperit crític analític, creatiu i crític en el moment de definir i portar a terme un projecte | |
A6 |
Posar en funcionament, en un àmbit professional i de manera integrada, tota una sèrie de competències específiques, transversals i nuclears Realitzar una activitat tutelada en empreses e institucions en relació als objectius professionals de la institució/empresa d'acollida Desenvolupar l'esperit crític analític, creatiu i crític en el moment de definir i portar a terme un projecte | |
A8 |
Posar en funcionament, en un àmbit professional i de manera integrada, tota una sèrie de competències específiques, transversals i nuclears Realitzar una activitat tutelada en empreses e institucions en relació als objectius professionals de la institució/empresa d'acollida Desenvolupar l'esperit crític analític, creatiu i crític en el moment de definir i portar a terme un projecte | |
A9 |
Posar en funcionament, en un àmbit professional i de manera integrada, tota una sèrie de competències específiques, transversals i nuclears Realitzar una activitat tutelada en empreses e institucions en relació als objectius professionals de la institució/empresa d'acollida Desenvolupar l'esperit crític analític, creatiu i crític en el moment de definir i portar a terme un projecte | |
A10 |
Posar en funcionament, en un àmbit professional i de manera integrada, tota una sèrie de competències específiques, transversals i nuclears Realitzar una activitat tutelada en empreses e institucions en relació als objectius professionals de la institució/empresa d'acollida Desenvolupar l'esperit crític analític, creatiu i crític en el moment de definir i portar a terme un projecte | |
A11 |
Posar en funcionament, en un àmbit professional i de manera integrada, tota una sèrie de competències específiques, transversals i nuclears Realitzar una activitat tutelada en empreses e institucions en relació als objectius professionals de la institució/empresa d'acollida Desenvolupar l'esperit crític analític, creatiu i crític en el moment de definir i portar a terme un projecte | |
A12 |
Posar en funcionament, en un àmbit professional i de manera integrada, tota una sèrie de competències específiques, transversals i nuclears Realitzar una activitat tutelada en empreses e institucions en relació als objectius professionals de la institució/empresa d'acollida Desenvolupar l'esperit crític analític, creatiu i crític en el moment de definir i portar a terme un projecte | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1 |
Pregunta per aprendre i s’interessa per aclarir els seus dubtes Fa preguntes intel·ligents que qüestionen el que ha après i mostra iniciativa en la cerca d’ informació Contrasta els esquemes mentals propis amb els dels demés i ho aprofita com a oportunitat d’aprenentatge Fa aportacions significatives o certes innovacions | |
B3 |
Analitza una situació donada i identifica aspectes que cal millorar Troba nous mètodes per fer les coses Identifica necessitats de millora en situacions i contexts complexes | |
B4 |
Decideix com gestiona i organitza el treball i el temps que necessita per dur a terme una tasca a partir d'una planificació orientativa Mostra iniciativa i proposa millores per a la qualitat del treball Presenta resultats d’allò que s’ espera en la manera adequada d’ acord amb la bibliografia donada i en el temps previst Pren decisions encertades mostrant seguretat i coherència i d’ acord amb una sistemàtica | |
B6 |
Analitza, valora i respon de manera adequada a les preguntes que se li formulen en una presentació oral Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il·lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes,... Les seves presentacions estan degudament preparades, utilitzant estratègies per presentar i dur a terme les seves presentacions orals (ajuts audiovisuals, mirada, veu, gest, control de temps,...) | |
B8 |
Estableix objectius clars pel projecte Col·labora activament en la planificació del treball en equip, en la distribució dels membres i en la seva orientació a un rendiment elevat Preveu i assigna temps necessaris per completar les accions previstes | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C1 |
Explica i justifica breument les seves opinions i projectes | |
C3 |
Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient Avalua críticament la informació i les seves fonts i la incorpora a la pròpia base de coneixements i al seu sistema de valors | |
C4 |
Produeix un text oral ben estructurat, clar i eficaç Produeix un text oral adequat a la situació comunicativa Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa | |
C6 |
Identifica els propis interessos i motivacions acadèmico-professionals Desenvolupa recursos i estratègies que li facilitin la transició al món laboral |