Guia docent Facultat de Ciències Jurídiques |
català |
Grau de Treball Social (2009) |
Assignatures |
TREBALL DE FI DE GRAU (Retitulació) |
Resultats d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2014_15 |
Assignatura | TREBALL DE FI DE GRAU (Retitulació) | Codi | 15224302 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Treball fi de grau | Quart | 2Q conv. única |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Coneix l’estructura social i els processos de desigualtat social | |
A2 |
Dóna resposta a través de l’aplicació d’estratègies d’intervenció als problemes socials | |
A4 |
Comprèn l’estructura i organització dels sistemes de benestar social Analitza els diferents dispositius públics i privats que configuren els serveis socials de Catalunya | |
A5 |
Disposa de les eines necessàries per analitzar els reptes de futur de la societat del benestar | |
A6 |
Aplica diferents models i tècniques de intervenció en funció del context | |
A7 |
Dissenya projectes d’investigació social Articula propostes d’intervenció fonamentades en els resultats de la investigació | |
A8 |
Diagnostica les situacions susceptibles d’intervenció i identifica els elements que operen sobre la relació d’ajuda Dissenya programes i projectes d’intervenció social | |
A9 |
Sap analitzar necessitats i detectar situacions de risc social | |
A10 |
Identifica els indicadors socials del conflicte Dissenya i avalua l’espai de mediació d’acord a la situació conflictiva | |
A11 |
Domina les eines necessàries per analitzar les xarxes socials i institucionals És capaç de plantejar estratègies d’intervenció adequades al context de les xarxes | |
A12 |
Aplica les bases dels diferents models d’intervenció d’acord als contextos | |
A13 |
És capaç d’identificar els indicadors de necessitats-problemes | |
A14 |
Coneix instruments per gestionar canvis que afecten a les persones i organitzacions | |
A15 |
Fa una reflexió sobre el comportament professional i és capaç de modificar-lo i identificar els límits personals i professionals | |
A16 |
Coneix el funcionament de les organitzacions de serveis socials Coneix els processos de creació d’estructures organitzaves | |
A17 |
Aplica els recursos necessaris en la resolució de problemes individuals, familiars, grupals i comunitaris | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1 |
Genèric | |
B2 |
Recull la informació significativa que necessita per resoldre els problemes en base a dades i no només opinions subjectives i segueix un mètode lògic d’ anàlisi de la informació Elabora una estratègia per a resoldre el problema | |
B3 |
Identifica les causes i fins de la innovació Aplica tècniques innovadores i obté resultats | |
B4 |
Presenta resultats d’allò que s’espera en la manera adequada d'acord amb les dades donades i la bibliografia recomanada Decideix com ha de fer el treball previst perquè tingui la màxima qualitat possible. | |
B5 |
Genèric | |
B6 |
Analitza, valora i respon de manera adequada a les preguntes que se li formulen en una presentació oral Les seves presentacions estan degudament preparades, utilitzant estratègies per presentar i dur a terme les seves presentacions orals (ajuts audiovisuals, mirada, veu, gest, control de temps,...) | |
B7 |
Fonamenta la descripció del context del projecte en evidències i dades alhora que coneix i localitza els recursos en l’ àrea on es desenvolupa el projecte | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C3 |
Utilitza la informació comprenent les implicacions econòmiques, legals, socials i ètiques de l’ accés a la informació i el seu ús | |
C4 |
Produeix un text oral gramaticalment correcte Produeix un text oral ben estructurat, clar i eficaç Produeix un text oral adequat a la situació comunicativa | |
C6 |
Desenvolupa recursos i estratègies que li facilitin la transició al món laboral |