Guia docent Facultat d'Economia i Empresa |
català |
Grau d'Administració i Direcció d'Empreses (2009) |
Assignatures |
HISTÒRIA ECONÒMICA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2014_15 |
Assignatura | HISTÒRIA ECONÒMICA | Codi | 16214221 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A2 |
Coneix els fets econòmics més importants esdevinguts al món (i a Espanya), durant l’Edat Contemporània (segles XVIII-XX) Diferencia els trets de les diverses polítiques econòmiques desenvolupades als segles XIX i XX. Identifica les característiques pròpies de cada sistema econòmic en el temps, i el sap relacionar amb les seves coordenades temporals i espacials. Situa l’economia espanyola dins l’ordre global dels segles XIX i XX. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1 |
Posa en pràctica de forma disciplinada els enfocaments, mètodes i experiències que proposa el professor Reconeix la rellevància dels esquemes mentals diferents al seu Fa preguntes intel·ligents que qüestionen el que ha après i mostra iniciativa en la cerca d’ informació | |
B3 |
Reconeix les limitacions i punts dèbils en els seus processos i mètodes de treball Experimenta amb procediments nous Té en compte a qui i com afecta la innovació | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C3 |
Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient Avalua críticament la informació i les seves fonts i la incorpora a la pròpia base de coneixements i al seu sistema de valors | |
C4 |
Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa |