Guia docent Facultat d'Economia i Empresa |
català |
Grau d'Administració i Direcció d'Empreses (Campus Terres de l'Ebre) (2009) |
Assignatures |
COMPORTAMENT DEL CONSUMIDOR |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2014_15 |
Assignatura | COMPORTAMENT DEL CONSUMIDOR | Codi | 16234214 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A7 |
Entén com els consumidors prenen les seves decisions de compra. Entén les teories del comportament del consumidor i les seves implicacions per a les estratègies de màrqueting. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B4 |
Gestiona i organitza el treball i el temps d’ acord amb la planificació donada Fa el treball previst d’acord amb els criteris de qualitat donats Presenta resultats d’ allò que s’espera en el temps previst Reconeix els encerts i errors en el desenvolupament de la seva tasca Analitza les seves limitacions i possibilitats per desenvolupar la seva tasca/treball | |
B5 |
Identifica els objectius col·lectius del grup amb els seus propis Col·labora en la definició, organització i distribució de les tasques del grup Participa de forma activa i comparteix informació, coneixement i experiències Porta a terme la seva aportació individual en el temps previst i amb els recursos disponibles. Té en compte els punts de vista dels demés i retroalimenta de forma constructiva Accepta i compleix les normes del grup Contribueix a l’ establiment i aplicació dels processos de treball de l’ equip Actua constructivament per afrontar els conflictes de l’ equip S’ interessa per la importància de l’activitat que es desenvolupa en el grup Fomenta que tots els membres es comprometin amb la gestió i funcionament de l'equip | |
B6 |
Controla suficientment els seus nervis per expressar-se en públic Les presentacions estan estructurades, complint amb els requisits exigits, si n’hi hagués En les seves presentacions utilitza medis de suport Sap respondre a les preguntes que se li formulen El llenguatge no verbal es apropiat al discurs verbal Fa presentacions interessants i convincents Analitza, valora i respon de manera adequada a les preguntes que se li formulen en una presentació oral Les seves presentacions estan degudament preparades, utilitzant estratègies per presentar i dur a terme les seves presentacions orals (ajuts audiovisuals, mirada, veu, gest, control de temps,...) | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C4 |
Produeix un text oral ben estructurat, clar i eficaç Produeix un text oral adequat a la situació comunicativa Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa |