Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| A1 |
Reflexiona sobre principis i valors étics en el tenir cura de la persona i familia
Es planteja les implicacions legals que suposen l’omissió de cures o errors en l’administració de tractament
|
| A4 |
Assumeix la responsabilitat de les funcions que li corresponen, de les seves decisions i de les seves accions
Compleix amb els principis de responsabilitat de puntualitat, aspecte net i correctament uniformat, avisa i justifica els imprevistos (retards, faltes...)
|
| A8 |
Desenvolupa habilitats de valoració per reconèixer i interpretar en el pacient el procés de malaltia que està vivint.
Reconeix factors de risc, complicacions de la malaltia i les seves implicacions per al pacient
|
| A9 |
És capaç de respondre a les necessitats del pacient i família atenent al seu significat contextualitzant la cura en l'entorn
|
| A10 |
És capaç de parlar i informar al pacient i familia de manera adequada a la seva comprenssió i situació
|
| A11 |
Utilitzar el procés de judici clínic en el cuidatge del pacient i familia en situacions de cures.
Manté una actitud crítica i reflexiva davant la seva pràctica: es qüestiona el mode en que fan les coses
|
| A12 |
Desenvolupar habilitats d'implicació i protecció envers el pacient i família
|
| A13 |
Realitza procediments i cuidatges bàsics de forma adequada garantint el màxim comfort i seguretat per a les persones
|
| A14 |
Coneix i administra els fàrmacs d'ús habitual en els diferents àmbits de la pràctica
Reconeix les necessitats nutricionals del pacient, les relaciona amb la situació clínica i avalua l’eficàcia de la teràpia nutricional
|
| A15 |
Reconeix signes, símptomes, factors de risc i situacions que impliquin patiment, malaltia, incapacitat o mort i actua en el suport a la vida i la mort des de la sensibilitat i la compassió
|
| A19 |
Coneix i s'assegura que la seva pràctica estigui basada en l'evidència científica, en guies de pràctica clínica actualitzades, en el que per al pacient sigui benestar i en el saber pràctic adquirit per la seva experiència i contrastat amb la seva tutora
|
| A20 |
Recolza el seu raonament i decisions en el coneixement científic
|
| A21 |
És capaç de comunicar a la infermera o en sessió clínica, el que ha vist i observat en el pacient
|
| A23 |
Transmet confiança i proximitat, escolta de manera activa i crea un ambient que propicia l’expressió de sentiments de forma terapèutica
|
| A26 |
Identifica situacions de coordinació i lideratge
|
| A27 |
Fa una distribució del temps en relació als seus objectius i necessitats del pacient i unitat
|
| A28 |
Identifica i valora les activitats tutorials
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| B1 |
Adapta els objectius proposats pel professor/a a les seves necessitats d'aprenentatge
|
| B3 |
Identifica necessitats de millora i proposa alternatives
|
| B5 |
Participa de forma activa i comparteix informació, coneixement i experiències
|
| B7 |
Integra la dimensió ambiental en el seu treball a l’hora del reciclatge i l’eliminació de residus
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |