Grau d'Infermeria (Seu Baix Penedès) (2009) |
Assignatures |
SALUT, GÈNERE I DESIGUALTATS SOCIALS |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2014_15 |
Assignatura | SALUT, GÈNERE I DESIGUALTATS SOCIALS | Codi | 18224220 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Presentació de l’assignatura per a prendre contacte i recollir informació dels alumnes. Organització dels grups de treball. |
Sessió Magistral | Exposició dels continguts teòrics de l’assignatura de forma interactiva i participativa introduint elements d’anàlisi i reflexió. Per cada unitat temàtica s'organitzaran sessions de treball per l'anàlisi de documents escrits o visuals que permetin la profundització en els continguts teòrics i projectin l'aplicació pràctica |
Fòrums de discussió | En l’espai de Moodle en l’assignatura, hi haurà un “foro” on la professora proposaran diverses qüestions relacionades amb la temàtica que s’estigui impartint en les classes. L’estudiant haurà de participar de manera activa en aquest espai, donant respostes a les preguntes plantejades, així com donar rèplica a la resta dels participants en l’espai virtual |
Debats | S'oferiran als estudiants la lectura i anàlisi de diversos articles i capítols de llibres. Aquesta tasca es desenvoluparà en la mateixa classe on els alumnes hauran de realitzar diverses síntesi de caràcter crític i reflexiu individualment i en grup. |
Pràctiques a través de TIC | Recerca, anàlisis i visió de material visual i Web 2.0 en referència a un tema específic de gènere i salut. Per mitjà de l'ús de diferents aproximacions àudio visuals (documentals, sèries TV, pel·lícules, publicitats, Web 2.0, etc.) es pretén reflexionar sobre el paper dels homes i les dones dins l'àmbit domèstic i de la salut. |
Presentacions / exposicions | Exposició oral per part dels alumnes d'un tema concret o d'un treball |
Atenció personalitzada | Sessions de seguiment i acompanyament de l'estudiant en el seu procès d'aprenentatge. Tant podran ser presencials com mitjançant l’espai moodle de l’assignatura o por email. |