Educational guide Faculty of Arts |
english |
Graduate in Catalan Language and Literature |
Competences |
Type A | Code | Competences Specific |
A1 | Demostrar que coneix els corrents teòrics i metodològics de la lingüística i les seves aplicacions. | |
A2 | Demostrar que coneix els corrents teòrics i metodológics de la literatura i crítica literària. | |
A3 | Entendre una segona llengua estrangera i expressar-se en ella en un nivell bàsic. | |
A4 | Aprofundir en el coneixement de l'ésser humà i dels seus diversos entorns culturals. | |
A5 | Acostar-se a la llengua llatina i als aspectes més generals de la tradició clàssica. | |
A6 | Demostrar que coneix l'evolució del llatí a les llengües romàniques i l'origen de les literatures romàniques. | |
A7 | Demostrar que coneix la història de la literatura en llengua catalana. | |
A8 | Demostrar un coneixement avançat de les tècniques i els mètodes de la investigació i la creació literàries i de l'edició de textos. | |
A9 | Demostrar que coneix l'estructura, l'ús, la variació i l'evolució històrica de la llengua catalana. | |
A10 | Demostrar un coneixement avançat dels mecanismes orals i escrits de la llengua catalana i de les diverses metodologies que implica l'activitat professional que se'n deriva. |
Type B | Code | Competences Transversal |
B1 | Learning to learn | |
B2 | Effective solutions to complex problems | |
B3 | Critical, logical and creative thinking, and an ability to innovate | |
B4 | Autonomy, responsibility and initiative | |
B5 | Teamwork, collaboration and sharing of responsibility | |
B6 | Clear and effective communication of information, ideas, problems and solutions in public or a specific technical field | |
B8 | Management of complex technical or professional projects |
Type C | Code | Competences Nuclear |
C1 | Have an intermediate mastery of a foreign language, preferably English | |
C2 | Be advanced users of the information and communication technologies | |
C3 | Be able to manage information and knowledge | |
C4 | Be able to express themselves correctly both orally and in writing in one of the two official languages of the URV | |
C5 | Be committed to ethics and social responsibility as citizens and professionals | |
C6 | Be able to define and develop their academic and professional project |