Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Doble titulació de Grau d'Educació Infantil i d'Educació Primària (2013) |
Assignatures |
DIFICULTATS D'APRENENTATGE I TRASTORNS DEL DESENVOLUPAMENT |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2015_16 |
Assignatura | DIFICULTATS D'APRENENTATGE I TRASTORNS DEL DESENVOLUPAMENT | Codi | 11904009 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Formació bàsica | Segon | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||
Sessió Magistral |
|
Donat que cada campus té una temporització diferent, cada seu realitzarà una metodologia d'avaluació diferent: CAMPUS SESCELADES: A través d'examen mixt amb preguntes tipus test (els errors penalitzen) i la resolució d'un cas pràctic. Hi haurà dos exàmens, un al desembre o primers de gener i un de recuperació per a qui no hagi arribat al 5 que es farà al gener. CAMPUS TERRES DE L'EBRE: A través d'un examen de desenvolupament i la resolució d'un cas pràctic. Hi haurà dos exàmens, un al finalizar l'assignatura i un de recuperació per a qui no hagi arribat al 5. CAMPUS BAIX PENEDÈS: A través d'un examen objectiu tipus test (els errors penalitzen), en el que s'avaluarà tant la part pràctica com la teòrica. Hi haurà dos exàmens parcials (un al desembre i l'altre al març), un examen global i un examen de recuperació al març-abril per a qui no hagi arribat al 5. |
6 | ||||
Presentacions / exposicions |
|
Presentació oral amb suport tecnològic que es realitzarà en grup. A l'inici del curs s'especificaran els punts que es valoraran i els temes que es treballaran. |
1.5 | ||||
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
Contestar a través del moodle problemes relacionats emb el contingut de la matèria que permetin reflexionar a l'alumne sobre els coneixements que està adquirint. | 1 | ||||
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària |
|
Contestar a través del moodle problemes relacionats emb el contingut de la matèria que permetin reflexionar a l'alumne sobre els coneixements que està adquirint. | 1 | ||||
Altres | Assistència/actitud. Es valorarà l'actitud al llarg del curs. L'assistència es valorarà participant a la presentació i avaluació dels treballs presentats pels companys. |
0.5 |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Per a superar l'assignatura s'ha d'haver aprovat l'examen teòric (amb una nota igual o superior a 5). La suma de totes les activitats amb pes a la nota (examen + exposició oral + resolució de supòsits pràctics) també ha de ser igual o superior a 5. Pels alumnes que suspenguin l'examen hi haurà una segona convocatòria. No hi ha segona convocatòria de les altres activitats d'avaluació. D'acord amb la normativa vigent el professorat podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats d'avaluació i formatives. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les classes i les proves avaluables i seran d'obligat compliment per a l'estudiant. |