Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau d'Història (2008) |
Assignatures |
HISTORIOGRAFIA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2015_16 |
Assignatura | HISTORIOGRAFIA | Codi | 12204115 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Quart | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A6 |
Aplica els mètodes històrics al tractament de les fonts i a l’anàlisi del coneixement històric. | |
A7 |
Analitza les fonts i els estudis històrics a partir de la historiografia. Identifica les principals tendències historiogràfiques i n’analitza críticament el seu desenvolupament. Coneix i utilitza correctament qualsevol tipus de fonts històriques o informacions bibliogràfiques i electròniques. Realitza i gestiona informes, memòries, projectes i monografies sobre temes concrets. | |
A10 |
Coneix i aplica les diferents tecnologies de la informació. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B5 |
Actua constructivament per afrontar els conflictes de l'equip S’interessa per la importància de l’activitat que es desenvolupa en el grup | |
B6 |
Intervé de forma efectiva i transmet informació rellevant El llenguatge no verbal es apropiat al discurs verbal Planifica la comunicació: genera idees, busca informacions, selecciona i ordena la informació, fa esquemes, determina el tipus de públic i els objectius de la comunicació,... Fa presentacions interessants i convincents | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C2 |
Utilitza programari per a comunicació on-line: eines interactives (web, moodle, blocs..), correu electrònic, fòrums, xat, vídeo-conferències, eines de treball col·laboratiu... | |
C3 |
Avalua críticament la informació i les seves fonts i la incorpora a la pròpia base de coneixements i al seu sistema de valors Reflexiona, revisa i avalua el procés de gestió de la informació |