Type A
|
Code |
Competences Specific |
| A1 |
Dominar els corrents teòrics i enfocaments metodològics bàsics que caracteritzen els processos d'ensenyament i aprenentatge d'una llengua estrangera en general i de la llengua anglesa en particular |
| A2 |
Dominar els fonaments lingüístics bàsics de la lingüística teòrica i aplicada |
| A3 |
Posseir un coneixement avançat de la llengua anglesa oral i escrita a tots els nivells i del seu sistema lingüístic (lèxic, fonètic, gramatical, pragmàtic, discursiu) i donar-li un tractament didàctic adequat |
| A4 |
Analitzar, planificar, dissenyar, desenvolupar i avaluar el procés d'ensenyament-aprenentatge de la llengua anglesa d'acord amb el currículum i l'enfocament metodològic adequats |
| A5 |
Identificar, descriure, analitzar i avaluar recursos, estratègies, mètodes i procediments didàctics emprats en l'ensenyament de la llengua anglesa i aplicar-los adequadament en qualsevol entorns ILE / ISL i en funció de les necessitats de l'alumnat. |
| A6 |
Planificar, estructurar i dissenyar unitats didàctiques, programar i pautar els continguts de la disciplina en entorns diversos amb sensibilitat als diferents ritmes d'aprenentatge de la llengua anglesa |
| A7 |
Analitzar, comparar, gestionar i avaluar la pràctica docent d'acord amb les necessitats de l'alumnat |
Type B
|
Code |
Competences Transversal |
| B1 |
Learning to learn |
| B2 |
Resoldre problemes complexos de manera efectiva en contextos multidisciplinaris relacionats amb el camp de l'ensenyament de la llengua anglesa |
| B4 |
Autonomy, responsibility and initiative |
| B5 |
Treballar en equip de forma col•laborativa i responsabilitat compartida, en clau de lideratge |
| B6 |
Comunicar informació, idees, conclusions, problemes i solucions - i les raons que els sustenten - de manera clara i efectiva en públic o àmbit tècnic concret |
Type C
|
Code |
Competences Nuclear |
| C3 |
Be committed to ethics and social responsibility as citizens and professionals |
| C4 |
Be able to define and develop their academic and professional project |