Educational guide Faculty of Arts |
english |
Teaching and Learning English as a Foreign/Second Language (2015) |
Subjects |
PRACTICUM |
Learning outcomes |
IDENTIFYING DATA | 2015_16 |
Subject | PRACTICUM | Code | 12865401 | |||||
Study programme |
|
Cycle | 2nd | |||||
Descriptors | Credits | Type | Year | Period | ||||
18 | Compulsory work placement | First | 2Q |
Type A | Code | Learning outcomes |
A1 |
Desenvolupa l'habilitat de detectar dificultats d'aprenentatge, i aplicar la metodologia adequada per a superar-les Interpreta dades derivades de l'observació de la pràctica docent, pròpia i aliena, i els relaciona amb la metodologia adequada en l'àmbit de l'ensenyament de la llengua anglesa | |
A2 |
Analitza, avalua i adapta de forma reflexiva i crítica el material i la informació didàctica disponible en el camp de l'ensenyament / aprenentatge de la llengua anglesa | |
A3 |
És capaç d'aplicar les tècniques apreses en contextos concrets Analitza i avalua el discurs de la llengua anglesa per part de l'estudiantat dins l'aula | |
A4 |
Desenvolupa l'esperit analític, creatiu i crític en el moment de valorar la realitat professional Analitza i avalua la pròpia pràctica docent, introduint propostes d'innovació que vagin encaminades a la millora de l'ensenyament-aprenentatge de la llengua anglesa Analitza, compara i avalua la interacció alumnat-professorat i entre l'equip docent, introduint propostes de millora | |
A5 |
Planifica tasques educatives efectives que tinguin en compte l'especificitat de l'ensenyament de la llengua anglesa Dissenya materials i activitats orientades a un alumnat amb necessitats específiques Desenvolupa habilitats i estratègies per a l'aprenentatge autònom, l'experimentació i la innovació mitjançant el coneixement i aplicació de les metodologies pròpies de l'ensenyament de la llengua anglesa | |
A6 |
Posseeix fluïdesa i precisió en l'ús instrumental i instruccional de la llengua anglesa Elabora unitats didàctiques, programa i pauta els continguts de la disciplina en entorns diversos amb sensibilitat als diferents ritmes d'aprenentatge de la llengua anglesa Utilitza les noves tecnologies com a eina per enriquir l'aprenentatge de llengües estrangeres i per promoure l'autoaprenentatge i l'aprenentatge continuat | |
A7 |
Posa en funcionament, en un àmbit professional i de manera integrada, tot un seguit de competències específiques, transversals i nuclears Integra els coneixements teòrics amb les realitats a les quals es poden aplicar Coneix institucions i organismes vinculats a l'àmbit estudiat Coneix i utilitza els mitjans tècnics més freqüentment utilitzats pels professionals de l'àmbit Planifica, analitza, compara i avalua el currículum docent de llengua anglesa en diferents nivells; desenvolupa i aplica metodologies didàctiques, grupals o individuals i personalitzades, adaptades a la diversitat dels estudiants | |
Type B | Code | Learning outcomes |
B1 |
Put into practice the approaches, methods and experiments put forward by the teaching staff in a disciplined fashion. Construct shared knowledge, learn and facilitate the joint construction of learning. | |
B2 |
Direct systematic processes for taking group decisions. Transfer classroom exercises and the cases they have studied to real situations in other environments. Obtain the support they need from others for their decisions to be successful. | |
B4 |
Decide how to manage and organize work and time. Take correct decisions at key moments confidently, consistently and systematically. Reflect on their learning process and learning needs. | |
B5 |
Identify the group’s objectives as their own. Help to define, organize and distribute the group’s tasks. Participate actively and share information, knowledge and experience. Ensure that the way they communicate and relate to others contributes to the cohesion of the group. Propose ambitious, clearly defined goals to the group. Help to manage the differences, disagreements and conflicts that arise in the group in a positive manner. | |
B6 |
Control their nerves sufficiently to be able to express themselves in public. Plan their communications: generate ideas, search for information, select and order the information, make schemes, determine the type of audience and the objectives of the communication, etc. Adapt their arguments to different groups and/or situations. Encourage their audiences to participate and ask constructive questions to stimulate dialogue. Adapt the form of their message to different situations. | |
Type C | Code | Learning outcomes |
C3 |
Respect fundamental rights and equality between men and women. Be respectful of and promote human rights and the principles of universal accessibility, equal opportunities, non-discrimination and universal accessibility for th ose with special educational needs. | |
C4 |
Identify their training needs. |