Guia docent Facultat de Química |
català |
Nutrició i Metabolisme (2012) |
Assignatures |
IMMUNONUTRICIÓ |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2015_16 |
Assignatura | IMMUNONUTRICIÓ | Codi | 13675216 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | AN |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | Pes | ||
Presentacions / exposicions | PAC2: El primer dia de classe es constituiran grups de 2-3 estudiants que escolliran un dels articles científics sobre immunonutrició facilitats pel professor. Els estudiants disposaran de dues setmanes per a l’elaboració d’una presentació sobre el treball escollit segons les pautes que es facilitaran el primer dia de classe. Aquesta presentació es durà a terme en horari de classe i estarà limitada a 10 minuts d’exposició més el torn de preguntes. L’avaluació de la prova la portaran a terme els professors i la resta d’alumnes de l’assignatura. |
35% | |
Proves objectives de tipus test |
El sistema d’avaluació de l’assignatura pretén mesurar l’aprenentatge dels estudiants en l’àmbit dels coneixements i valorar la seva capacitat de raonament, integració i relació. Amb aquest objectiu l’avaluació serà continuada, i es farà a partir dels resultats obtinguts en tres proves d’avaluació continuada (PAC). PAC1: L’estudiant disposarà des de l’inici de curs de dos vídeos o sessions formatives audiovisuals a l’aula del Campus Virtual de l’assignatura: -“So, which bacteria did you eat today” (2007) - Capítol 2 “Microbiota intestinal y probióticos” de la sessió formativa audiovisual dirigida a professionals de l’àmbit de la salut “Evidència científica de la Leche fermentada con L. Casei DN-114001” (2008). La visualització dels vídeos, i l’avaluació de l’aprenentatge derivat, s’ha de portar a terme de forma prèvia a la classe del Tema 6. Durant un periode determinat l’estudiant tindrà accés a un qüestionari format per una sèrie de preguntes tipus test sobre els continguts dels vídeos a través del Campus Virtual durant una durada determinada. |
20% | |
Proves mixtes |
PAC3: És l’última prova d’avaluació i constitueix el 45 % de la qualificació final. Es tracta d’una prova objectiva de preguntes tipus test i de desenvolupament d’extensió limitada sobre els continguts de tota l’assignatura (Temes 1–8). La PAC3 es durà a terme segons el calendari de proves establert. Es considera aprovada l’assignatura quan la qualificació final és igual o superior a 5 sobre 10. |
45% | |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
El sistema d'avaluació de l'assignatura pretén mesurar l'aprenentatge dels estudiants en l'àmbit dels coneixements i valorar la seva capacitat de raonament, integració i relació. Amb aquest objectiu l'avaluació serà continuada, i es farà a partir dels resultats obtinguts en tres proves d'avaluació continuada (PAC). Es considera aprovada l'assignatura quan la qualificació final és igual osuperior a 5 sobre 10. L'assignatura té convocatòria única. Durant les proves d'avaluació, els telèfons mòbils, tablets i altres aparells que no siguin expressament autoritzats per la prova, han d'estar apagats i fora de la vista. La realització demostrativament fraudulenta d'alguna activitat avaluativa d'alguna assignatura tant en suport material com virtual i electrònic comporta a l'estudiant la nota de suspens d'aquesta activitat avaluativa. Amb independència d'això, davant la gravetat dels fets, el centre pot proposar la iniciació d'un expedient disciplinari, que serà incoat mitjançant resolució del rector o rectora. |