2015_16
Guia docent 
Facultat de Medicina i Ciències de la Salut
A A 
català 
 
 
Grau de Medicina (2009)
 Assignatures
  FISIOLOGIA HUMANA
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes
A41
A42
A43
B7
C3
S’avaluarà mitjançant una sessió de discussió, on es tindrà en compte l’assistència i participació dels alumnes a l’activitat 7.5%
Proves objectives de tipus test
A42
B7
C3
Hi haurà una prova final on s'avaluaran part dels continguts teòrics (60%), pràctics (30%) i de seminaris (10%) de l'assignatura mitjançant preguntes tipus test.

92.5%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

  • "El professor podrà establir a la Guia Docent aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats avaluatives. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiantat" (art. 21 NAM Grau i art. 20 NAM Màster).
  • Si cap estudiant vol millorar la nota en la 2ª convocatòria, ha de saber que en el moment que es presenta a la 2ª convocatòria, perd la nota obtinguda en la 1ª convocatòria.
  • Es pot faltar a una pràctica de forma justificada. Si es falta a més d'una, tot i que estigui justificada, suposarà la no avaluació de la matèria.
  • L'examen d'aquesta assignatura es realitzarà en la llengua vehicular d'aquesta assignatura, el català.