Ciencias del Sistema Nervioso (2015) |
Asignaturas |
EPIDEMIOLOGÍA Y SALUD PÚBLICA |
Resultados de aprendizaje |
DATOS IDENTIFICATIVOS | 2015_16 |
Asignatura | EPIDEMIOLOGÍA Y SALUD PÚBLICA | Código | 14635202 | |||||
Titulación |
|
Ciclo | 2º | |||||
Descriptores | Cr.totales | Tipo | Curso | Periodo | ||||
4 | Optativa | 2Q |
Competencias | Resultados de aprendizaje | Contenidos |
Planificación | Metodologías | Atención personalizada |
Evaluación | Fuentes de información | Recomendaciones |
Tipo A | Código | Resultados de aprendizaje |
Tipo B | Código | Resultados de aprendizaje |
B1 |
Comprendre en profunditat els principis bàsics en que es fonamenta la neurotoxicologia i la psicofarmacologia Desenvolupar les bases per comprendre els mecanismes d’acció de les substàncies neurotòxiques (tòxics ambientals, drogues d’abús y fàrmacs) Comprendre i definir els sistemes neurals i estructures implicades en la conducta normal y patològica Identificar els factors biològics i ambientals que incrementen la vulnerabilitat dels subjectes als neurotòxics Comprendre les diferències biològiques i psicològiques al llarg del cicle vital | |
B2 |
Elaborar una estratègia realista per resoldre problemes complexos en contextos multidisciplinaris relacionats amb el camp d’estudi | |
B3 |
Jutjar els riscos derivats de l’exposició de neurotòxics i psicofàrmacs. Ser capaços d’identificar els factors ambientals susceptibles d’alterar la conducta de l’organisme, i valorar els riscos derivats de l’exposició a substàncies neuroactives (neurotòxics i psicofàrmacs) | |
B4 |
Decidir el que s’ha de mostrar en relació amb el treball / projecte fet, i aconseguir-ho de d'acord amb la seva planificació en el termini previst Proposar noves idees, oportunitats o solucions a problemes i / o processos coneguts | |
B5 |
Mostrar respecte pels drets fonamentals i de igualtat entre homes i dones Col·laborar activament en la planificació del treball en equip, la distribució de les tasques i els terminis requerits | |
B6 |
Redactar documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística i registre adequat, i il·lustrar conceptes utilitzant correctament les convencions (formats, títols, peus, llegendes, etc) Utilitzar software per comunicació en línia: eines interactives (web, Moodle, blocs), correu electrònic, foros, xat, videoconferències, eines de treball col·laboratiu, etc. Utilitzar les TIC de forma habitual i saber adaptar-les a les seves necessitats | |
B7 |
Jutjar els riscos derivats de l’exposició de neurotòxics i psicofàrmacs. Ser capaços d’identificar els factors ambientals susceptibles d’alterar la conducta de l’organisme, i valorar els riscos derivats de l’exposició a substàncies neuroactives (neurotòxics i psicofàrmacs) | |
B8 |
Redactar documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística i registre adequat, i il·lustrar conceptes utilitzant correctament les convencions (formats, títols, peus, llegendes, etc) Decidir el que s’ha de mostrar en relació amb el treball / projecte fet, i aconseguir-ho de d'acord amb la seva planificació en el termini previst | |
Tipo C | Código | Resultados de aprendizaje |
C2 |
Utiliza programario para a comunicación on-line: herramientas interactivas (web, Moodle, blogs...), correo electónico, foros, chat, videoconferencias, herramientas de trabajo colaborativo... | |
C3 |
Avalua ciríticamente la información y sus fuentes y la incorpora a la propia base de conocimientos y a su sistema de valores. | |
C4 |
Produce un texto escrito adecuado a la situación comunicativa. | |
C5 |
Muestra respeto por los derechos fundamentales y de igualdad entre hombres y mujeres. Actúa desdel respeto y promoción de los derechos humanos y los principios de accesibilidad universal, de igualdad de oportunidades, no discriminación y accesibilidad universal de las personas con necesidades educativas especiales. |