Grau d'Infermeria (2009) |
Assignatures |
INFERMERIA EN LA GESTACIÓ, INFÀNCIA I ADOLESCÈNCIA |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2015_16 |
Assignatura | INFERMERIA EN LA GESTACIÓ, INFÀNCIA I ADOLESCÈNCIA | Codi | 18204102 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Segon | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | |||||
Simulació |
|
Es valorarà l'assistència, la participació i les aportacions al grup. A banda de que els continguts treballats també seran avaluats a la prova tipus test, abans comentada |
10% de la nota, a banda de la prova tipus test | |||||
Seminaris |
|
Es valorarà l´assistència, la participació i les aportacions al grup. Els professors poden decidir fer alguna activitat avaluable durant el transcurs dels mateixos. A banda de que els continguts treballats també seran avaluats a partir d'una prova objectiva tipus test, abans comentada. |
10% de la nota, a banda de la prova tipus test | |||||
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes |
|
Es valorarà el compromís, participació i aportacions al grup; l'aprofundiment dels continguts i l'assoliment dels objectius planificats en el grup de treball. | 20% | |||||
Presentacions / exposicions |
|
Realització d'un treball escrit en grup d'aprofundiment sobre un tema proposat pel professorat. Exposició a l'aula mitjançant mètodes audiovisuals. |
10% | |||||
Proves objectives de tipus test |
|
Es valoraran els continguts de les sessions magistrals partir d´una prova tipus test , en la que també es valoraran els continguts de simulacions i seminaris |
50% | |||||
Altres | El professor, impartira continguts teòrics a classe i formarà part de l´avaluació l´assistència, la participació i la implicació dels alumnes en la mateixa. |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
En el moodle trobareu toda la informació de com funciona l´assignatura. El material audiovisual facilitat per el professorat, es només un esquema per impartir les classes. creiem que es imprescindible agafar apunts i consultar la bibliografia recomenada a classe per poder assolir el grau de coneixements, aptituds i competencies necessaries. Una novetat a introduir en les guies de les assignatures amb pràctiques DEMO és que, prèvia a la realització de la pràctica, el docent farà unes preguntes ( 2 ó 3 preguntes) d'avaluació del material de lectura previ a la sessió. L'alumne que no pugui respondre a les preguntes, se li donarà mitja hora d'estudi i se li tornaran a fer les preguntes. Tan sols si l'avaluació és positiva l'alumne podrà realitzar la pràctica. Aquest criteri pensem que és beneficiós per a l'alumne perquè anirà més preparat i l'aprofitament i aprenentatge serà de més qualitat. Durant l´avaluació continuada, s´aproven les activitats avaluables amb un 5, a excepció de la prova tipus test, on es necessari treure com a minim un 6 per aprovar. Amb aquesta nota es podrà fer mitja amb la resta d´activitats. Si no es així, l´alumne es tindrà que presentar a la prova tipus test de la segona convocatoria. Si qualsevol altre de les activitats avaluables en primera convocatoria estigues suspesa o no presentada, el professor pot considerar la presentació d´una activitat extra avaluable , amb la data limit de la segona convocatoria |