Grau d'Infermeria (Campus Terres de l'Ebre) (2009) |
Assignatures |
INFERMERIA EN SITUACIONS COMPLEXES DE SALUT MENTAL |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2015_16 |
Assignatura | INFERMERIA EN SITUACIONS COMPLEXES DE SALUT MENTAL | Codi | 18214106 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Tercer | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Reflexiona des de l'ètica de la cura sobre l'ús de mesures de contenció Conèixer les bases jurídiques que regulen aspectes relacionats amb a mort | |
A2 |
Analitzar els factors culturals i socials en la percepció de la malaltia mental | |
A8 |
Comprendre els processos associats a situacions per problemes/malalties en la salut mental al llarg del cicle vital Valora l'impacte de la malaltia mental en la qualitat de vida com a individu i com a família | |
A9 |
Conèixer formes de cura que prevenen complicacions i afavoreixen l'afrontament i la recuperació Considerar des de la perspectiva de la cura i la mort digna el suport al pacient i a la família | |
A15 |
Considerar els significats de la mort i el morir i la seva atenció tenint en compte la cultura, la societat i la persona Explorar com afecta la malaltia mental a la qualitat de vida i la satisfacció de les necessitats bàsiques | |
A21 |
Identificar les habilitats de comunicació, observació i valoració del pacient amb problemes de salut mental | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C4 |
Produeix un text escrit gramaticalment correcte Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric | |
C5 |
Actua des del respecte i promoció dels drets humans i els principis d'accessibilitat universal, d'igualtat d'oportunitats, no discriminació i accessibilitat universal de les
persones amb discapacitat |